Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De badge... een eigen leven...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zonder dank, 't was graag gedaan.
    En zeker met veel plezier en lol gedaan.
    (Ik moet toegeven, ik heb er soms zelf ook mee gelachen)

    En ook van mijnentwege een Gelukkig nieuwjaar en ZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAlig Kerstfeest...

    Comment


    • 2,5 Km file op de E313 richting Maastricht.
      een vrachtwagen verloor er zijn lading...

      Comment


      • tis te hopen dat dat tegen morgen opgeruimd is of ge gaat nog problemen hebben om daar te geraken
        .:www.shadowarts.be:.

        Comment


        • Er zijn alternatieve routes voorzien voor de BDers die naar Maastricht gaan...
          Voor diegene die Maastricht niet weten liggen, hier een landkaartje.

          Comment


          • Originally posted by mic
            2,5 Km file op de E313 richting Maastricht.
            een vrachtwagen verloor er zijn lading...
            Mic, mijn voertuig waarmee ik morgen BD badges meebreng is toch wel niet zo groot hoor. Maar 'k zal opletten onderweg.

            peter

            Comment


            • Het origineel is zondag te koop in Maastricht...

              Comment


              • op naar de 20.000 bezoekjes ?

                Yoda.
                "Away put your weapon, I mean you no harm"

                Comment


                • Originally posted by Yoda
                  op naar de 20.000 bezoekjes ?

                  Yoda.
                  Neenee, het doel (10.000) is bereikt... (ik heb mijn tweede Jaguar net gekregen)
                  Nu is 't just for fun.

                  Comment


                  • ... het was "FUN" zeker weten, ik heb hier vaak met tranen in de ogen voor mijn schermke gezeten!
                    Bedankt voor deze leuke topic Mic en de ongelofelijke inspiratie gedurende die drie maanden! Van een creatieve geest gesproken.

                    Gelukkig heeft Jaja er een album van gemaakt die we af en toe eens kunnen raadplegen!
                    eMJeke
                    website

                    Comment


                    • Originally posted by peter
                      Originally posted by mic
                      2,5 Km file op de E313 richting Maastricht.
                      een vrachtwagen verloor er zijn lading...
                      Mic, mijn voertuig waarmee ik morgen BD badges meebreng is toch wel niet zo groot hoor. Maar 'k zal opletten onderweg.

                      peter
                      Mogelijk groeien de voertuigen waar de badges mee vervoerd worden mee met de badges als ze nat worden.
                      Albums
                      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                      Comment


                      • Bedankt allemaal.
                        Gisteren op de BD Shooting Day was ik aangenaam verrast toen Erik van de BD crew me een huldiging bracht voor deze topic; De Badge een eigen leven...
                        Zoals ik al zei, ik heb dit gedaan omdat ik 't leuk vond en hoopte dat de lezers het ook grappig vonden, dat was 't, wat me telkens opnieuw deed doorgaan en weer iets nieuws bedenken.

                        Ook bedankt aan alle vriendelijke BDers gisteren op de Shooting Day Maastricht, die me bedankten voor het lachen met deze topic.
                        En bedankt aan de BD crew om dit mogelijk te maken.
                        Ik heb me kostelijk geamuseerd en doe dit nog altijd dag na dag hier in dit forum belgium Digital
                        Bedankt voor het T-shirt en de Fanta


                        Comment


                        • Een hele fijne verrassing van de Crew maar zeker dubbel en dik verdient, ook van mij een dikke proficiat met het topic, ik heb het wel niet van het begin gevolgd maar wel van het begin gelezen en toch vaak hard gelachen

                          mvg,
                          Lexieke
                          .:www.shadowarts.be:.

                          Comment


                          • zo'n t-shirt is het tegenovergestelde van een badge.. die krimpt als je ze in water zet
                            Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

                            Comment


                            • Dubbel en dik verdiend Mic. Ik moet weerom lachen als ik er aan terug denk.

                              Comment


                              • Mic, bedankt voor al de leute en plezier
                                en een gelukkig en gezond 2003 makker
                                Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                                Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                                Comment

                                Working...
                                X