Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De badge... een eigen leven...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mic,

    Holle ruimte genoeg Mic, passen daar echt niet méér badges in, moet Simpsons? simpel zijn dacht ik zo voor jou. Trouwens Tinne goed gezien hoor maar missen we nog niet wat scherpte diepte ja echt LOL

    mvg Ad

    Nieuw album Majdanek klik op all galleries
    http://www.pbase.com/adman/floriade_2002

    Olympus E- 10 slr
    TCON-14B Tele Converter E 10 / E 20p 200mm
    MCON-35 Macrolens E 10 / E 20p 35mm
    B-10 LPB Battery pack E 10 / E 20p 4200 Mah
    Olympus 1400XL Metz 54 MZ 3
    Cullmann 3090
    Lowepro TLZ 2 topload

    Comment


    • Ja, LOL idd the Simpsons... Vond ik vroeger al tof...
      en dan met BD badgekes....

      Nog acht dagen dan dan is't 2003. Dan is deze topic afgesloten.

      Comment




      • Geen verder commentaar *snif*
        Tiggy - Nikon Coolpix 4300

        Comment


        • Mic,

          Nog zeven dagen LOL en dan........wat moet ik dan......

          mvg Ad

          Comment


          • m ni
            Originally posted by mic
            Nog acht dagen dan dan is't 2003. Dan is deze topic afgesloten.
            Mic, begin je dan een nieuw badgetopic....
            Dat moet hoor, anders wordt het hier zoooooo saai

            Jacki
            Meer foto's op Mukblog

            Comment


            • Homermic,
              Maar die hield toch niet van Fanta ?????

              Saluti,

              Pascal

              Comment


              • jamaar jamaar, dat gaat zo maar niet hé... zo maar ff inpakken en wegwezen! We moeten eerst de beheerraad bijeenroepen en de balansen eens goed onderzoeken! Meewerken of we pakken je wel ergens voor op MIC!


                hoe ouder hoe gekker- there's no fool than an old fool
                member of HanFanClan on http://hanfanclan2.web-log.nl/
                visit my blog on http://gerdayd.web-log.nl/

                Comment


                • Op 1 Januari 2003 is de deadline voor "De Badge ...een eigen leven..."

                  Deze topic was Drie maand online....En heeft meer dan 10.000 Bezoekers gehaald.
                  Dat was de weddenschap... "Je kan geen Topic drie maand actueel houden en tienduizend lezers halen"

                  "O, nee?"

                  Dat heb ik dus wel gedaan.
                  Van Oktober 2002 tot Januari 2003 en op 't moment van schrijven 11.723 keren bezocht...

                  Ik dacht eerst, ik ga iets beginnen over het bureaublad...
                  Daar gaan er veel op reageren.
                  Maar het is een BD Badgetopic geworden met een wel heel eigen leven...
                  Ik heb me kostelijk geamuseerd bij het maken van sommige bewerkingen.
                  De meeste bewerkingen kwamen als reactie op een uitspraak van jullie lezers:
                  "Wat als de Badge nat wordt?, dan gaat hij groeien" en toen was 't hek van de dam...( Jan66 op 16 Oktober 02)

                  Maar zoals onze Albert zegt in z'n toespraak... "Je kan beter stoppen op je hoogtepunt dan langzaam leeg te bloeden..."

                  Dit is dus een promotie geworden voor onze BD badge en daarom stond hij in "Algemeen " en niet in "Fotobewerking".
                  Omdat het over de BD badge ging en niet zozeer over hoe de foto's zijn gemaakt en bewerkt.
                  Ik heb veel van mijn eigen foto's gebruikt en ook enkele van andere forumleden (met hun toestemming). En ook foto's uit het internet, Van Simpsons tot films enz...
                  En natuurlijk heel veel inspiratie en schrijven van jullie om altijd weer iets niets in elkaar te flantsen...

                  Aan iedereen bedankt voor het lezen.
                  en daarom voor iedereen een BD Banaan. ( een nieuwe smaak van Chicetita)

                  Comment


                  • Wel Mic jij ook heel hartelijk bedankt!
                    Ik en vele andere hebben er 3 maanden van genoten.

                    Groeten,
                    Nikon D300s + Nikon AF-S VR 18-200mm + Nikon AF-S VR 105mm f/2.8G ED-IF Micro + en Speedlight SB-800;
                    Lidnummer BD0066BE

                    Comment


                    • Originally posted by aandi
                      Wel Mic jij ook heel hartelijk bedankt!
                      Ik en vele andere hebben er 3 maanden van genoten.

                      Groeten,
                      Inderdaad, ik heb hier niks gepost maar toch meegelezen en me kostelijk geamuseerd.

                      Bedankt Mic!
                      Nikon D70 Kit - SB600 - Sigma 135-400
                      www.D-Noizz.be
                      wim.proot@gmail.com

                      Comment


                      • Hallo mic,

                        Als je goed geluisterd hebt naar den "Berre", dan heeft die ook gezegd dat kunst zeer belangrijk is omdat het de verdraagzaamheid bevordert ...

                        Mic, we hebben ontzettend genoten van je kunstwerken en ze verdienen dan ook terecht een speciaal album dat weldra weer zal aangevuld worden ...

                        Bedankt voor die vele lachkrampen ...

                        Jaja
                        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7III, Sony A7II, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                        Comment


                        • Bedankt Mic, dit topic heeft me het voorbije jaar behoorlijk doen lachen.

                          Comment


                          • Merci mic en iedereen die in deze topic kunstwerkjes heeft gepost! Ze waren stuk voor stuk de moeite! En mic ... als je nog zo es een idee te binnen schiet ... hou je vooral niet in en post em hier hè!!

                            :: http://www.dpix.be ::

                            Comment


                            • nen hele dikke Proficiat Mic.

                              Je hebt dus je weddenschap gewonnen, wij hebben er drie maanden van mogen genieten, je hebt enorme reclame gemaakt voor BD dus heel hartelijk bedankt.
                              Vertel ons om af te sluiten eens in geuren en kleuren: waar, hoe en met wie je die weddenschap afsloot.
                              Albums
                              Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                              Comment


                              • Ik heb me hiermee ook enorm geamuseerd. Bedankt Mic !
                                Ik weet nu wat ge met die badges allemaal kunt doen......
                                Maarreuhhh, nu weet 'k nog altijd niet hoe ik 't best een origineel badge op mijn lowepro-tas kan krijgen.
                                Of heb ik iets gemist

                                Comment

                                Working...
                                X