Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Problemen met posten? Graag Uw medewerking

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Problemen met posten? Graag Uw medewerking

Hoi ,ik ben reeds van gisteren aan het proberen een foto te plaatsen in het onderwerp Dieren .Lukt mij nog steeds niet .Ik krijg na het bevel versturen een abnormaal lang duren ,alsof het net overbezet is .Dan krijg ik de melding dat het de tweede keer is dat ik deze foto wil versturen binnen enkele minuten , hetgeen uiteraard niet het geval is.Hopelijk heeft U hier iets aan .

MVG wingske

Comment

in Dieren & landschappen lukt het me niet..

De pagina blijft hangen of ik krijg een wit blad met "done" links onderaan.

Heb dit enkel voor met posten van een foto!

Soms dagen niets en plots nada?!

Wel erg vervelend...

Edit; na diverse pogingen nog steeds niets?!

Edit 2; enkele uren later lukt het nog steeds niet te posten, wonderwel lukt het perfect in 'TEST', ook gewone txt zonder foto lukt niet?!

Ik werk met Expl + Firefox(meestal) en op Telenet.
      Last edited by teddy-bear; 26 augustus 2005, 19:55.

Comment

heb het nu ook in chit chat

Comment

Gisteren problemen op het forum Stilleven, Architectuur & Abstract, ik kreeg een blanco pagina wanneer ik op "antwoord verwerken" had geklikt en de bericht met foto was niet geplaats. Na een aantal uren en een paar keren proberen is het me toch eindelijk gelukt. Ik heb dit een paar keer gehad de laatste maanden. X's4all is onze provider en de browser die ik gebruik is Safari.

Roosje
          Mvg Roosje http://www.flickr.com/photos/roosjeh/
          Nikon D90, 18-200mmVR, 70-300mmVR, 50 f1.8 | Tamron 28-75mm f2.8 + 90mm f2.8 | Sigma 30mm f1.4 | Tokina 11-16mm f2.8 | Olympus E-P1, 14-42mm, OM 50mm f1.4 / 50mm f3.5 macro / 135mm f2.8 |

Comment

Zojuist geprobeerd een draadje te starten in Macro's en ik kreeg het bekende "blanco scherm - 5 minuten" probleem.

Een paar weken geleden heb ik dat ook al gehad, maar na een dag of twee werkte het weer naar behoren. Ik zal het straks weer eens proberen...

Groeten, Miriam

Comment

Sinds afgelopen nacht is er een nieuwe versie van onze forumsoftware actief. Afwachten wat het resultaat zal opleveren. Laat ons duimen.

p.

Comment

'k Heb het ook zitten...
                Kan niets posten in "Camera's - "ChitChat" - "Aangeboden"

Heb zowel van op PC als Mac geprobeerd

Melding van duplicaat, ook al staat de thread nog niet in de lijst..

Help !

Comment

OEF... na 4 dagen is het mij dan eindelijk toch gelukt om mijn foto te posten, zij het wel op een andere niet gewone wijze, hopelijk moet dat in de toekomst niet steeds gebeuren, maar idd. het werkt, een beetje spelen met de woorden en het is 'GEPOST'

Deze tip heb ik gekregen van Purlut (Wim) een oude BD rakker en iemand die graag helpt!

Hier zijn text:

Misschien eens het volgende proberen.
                  1) maak een tiel van één woord (minimaal 10 karakters lang)
                  2) breng tekst in van min 5 karakters.

VB: titel Hottentotten
                  tekst 0123456789
                  Posten.

Als dat gelukt is, heropen en dan de titel aanpassen en je URL van het beeldje inbrengen.

Bewaren.

Ik doe het de laatste tijd steeds zo. Het gaat veel sneller en voorlopig heb ik geen problemen meer...

Comment

Hi,

Vandaag nieuwe probs met posten van een antwoord op een PM. Wil niet lukken.

Ondertussen al wel succesvol in "dieren" gepost".(Mijn eerste prob 14 dagen geleden was met "sport")

Ik heb de "indruk" dat ik kan antwoorden op een Pm, zolang er geen URL in het antwoord staat.

Ik heb mails moeten sturen want de PM gaf na een tijdje wachten: "explorer not responding".

DPaul.
                    DPaul - A.FIAP
                    D810, nikkors and other stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
                      1) maak een titel van één woord (minimaal 10 karakters lang)
                      Deze stap alleen al werkte bij mij
                      Thanx TB

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door scalll
                        Thanx TB

TX = voor Purlutt !

Comment

voor het eerst ook dit probleem, na een titel van één woord en daarna aanpassen lukt het prima (natuur&landschappen).
                          Sterkte met het oplossen van de oorzaak
                          Groetjes Christianne
                          Christianne's fotoweb
                          BD0243nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Christianne
                            Sterkte met het oplossen van de oorzaak
                            We doen ons best. Helaas zijn niet alle problemen even gemakkelijk te localiseren.

peter

Comment

Hier ook een probleem(pje)

Op m'n Mac G4 (met Max OS 9.2), perfect een nieuwe thread (Macro & Close-Up) kunnen aanmaken, normale titel, normale tekst en 3 foto's (Browser is I.E.). Verzenden en onmiddellijk de aangemaakte thread zicht- en leesbaar. Tot hier geen vuiltje aan de lucht. Daarna eventjes naar andere threads gekeken. En als ik wil terugkeren naar mijn pas aangemaakte thread, is die verdwenen... Staat niet meer in de lijst en is niet meer terug te vinden...

Op m'n eMac (met Mac OS X) geen probleem (Browser = Safari) !!!

Niet echt belangrijk voor mij, ik gebruik de G4 enkel om nu en dan eens te komen kijken en wat commentaar te geven... Maar het is misschien interessant om te weten...

Veel goede moed met het verder oplossen van het probleem !
                              Greetz, Kariboe
                              * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                              Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Sinds dinsdagmorgen 00h00 is er een optie uitgeschakeld van het forum, waarvan we vermoeden dat dit het probleem kan veroorzaken.

Eerste tests wijzigen in ieder geval die richting uit, want het probleem kunnen we niet meer reproduceren.

Moesten er alsnog mensen zijn welk geconfronteerd worden met eerder vermelde problemen (dubbele post, blanco scherm na openen nieuw topic, enz...) dan horen we het graag.

peter

Comment

Working...
                                X