Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Problemen met posten? Graag Uw medewerking

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Problemen met posten? Graag Uw medewerking

    Oorspronkelijk geplaatst door peter
    Probleem is dat het enkel bij een heel kleine groep mensen optreed dit probleem (want zoals jullie zelf zien lukt het bij vele wel), en dat het steeds diezelfde groep mensen is die er wel last van hebben.

    Iets moet dus gemeenschappelijk zijn bij die mensen, in combinatie met iets op de server lijkt me.
    Hi,

    Vandaag nog eens geprobeerd in sport (new thread), geen succes.

    Maar in "TEST" lukt het wel. EDIT : gisteren ,maar vandaag niet echt. Alsof hiet iets te maken heeft met de eerste lijn van mijn tekst. Ik zoek verder in de richting van smilies.

    Ik heb ook geprobeerd of het beter is eerst geen preview te doen en direct te posten, maar geen verschil.

    Ik zou eens in de "newthread.php" gaan kijken. Is die toevallig verschillend van die van "TEST forum" ?

    Het feit dat je niet binnen de 5 minuten opnieuw kan proberen, bewijst dat er ergens toch een spoor in de database moet aangekomen zijn.

    My 2 cts...
    DPaul.
    Last edited by DPaul; 17 augustus 2005, 08:28.
    DPaul - A.FIAP
    D810, nikkors and other stuff

    Comment


    • #17
      Re: Problemen met posten? Graag Uw medewerking

      Hallo,

      Na ettelijke keren proberen heb ik gewoon de titel verkort tot 1 woord nl. test en what do you think ...prijs . Daarna titel direct aangepast in "Het moeten niet áltijd babes zijn niewaar" en ook gelukt dus mss????
      Some say i'm insane...but the voices in my head disagree.

      Comment


      • #18
        Re: Problemen met posten? Graag Uw medewerking

        Hier ook dikke problemen sinds een dag of 3
        Geen enkele foto kunnen posten of het nu in z/w is of landschappen het wil niet meer. Ik kan de foto nog wel zien in voorbeeld als ik posten wil, maar zodra ik op verzenden klik dan zegt hij na een 45 sec klaar, maar vergeet het maar de post komt niet op BD.
        ik heb kabel van UPC, windows xp pro, zowel met firefox als expolre getest.
        Alles uit gezet virusscanner, firewall, msn enz, helemaal kaal maar geen resultaat.

        Zelfs geprobeerd wat Jwllms had gedaan, de mtu van de netwerk kaart op 1492 te zetten en niet op 1500 (standaard) te laten. Ook geen resultaat.

        mvg, drh
        Mvg, drh

        "Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

        Comment


        • #19
          Re: Problemen met posten? Graag Uw medewerking

          Oorspronkelijk geplaatst door DPaul
          Het feit dat je niet binnen de 5 minuten opnieuw kan proberen, bewijst dat er ergens toch een spoor in de database moet aangekomen zijn.
          Dit was een setting welk tot voor een paar weken opstond. Echter, sinds deze uit staat is het probleem (vicky bijvoorbeeld) voor een aantal mensen verholpen.

          Andere mensen hebben nog last. Ik denk eerder in de richting van cache.

          In de schare vrije tijd probeer ik hier prioriteit aan te geven.

          peter

          Comment


          • #20
            Re: Problemen met posten? Graag Uw medewerking

            Oorspronkelijk geplaatst door peter
            In de schare vrije tijd probeer ik hier prioriteit aan te geven.

            peter
            Dat weten we te waarderen en daar zullen we je eeuwig dankbaar voor blijven.
            Groeten, Jan.
            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

            Comment


            • #21
              Re: Problemen met posten? Graag Uw medewerking

              Ik heb weer een foto kunnen posten in landschappen! Met de normale titel wilde het niet. Toen heb ik een titel van 1 woord genomen en dat lukte. Later met de editknop de titel aangepast.

              mvg, drh
              Mvg, drh

              "Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

              Comment


              • #22
                Re: Problemen met posten? Graag Uw medewerking

                Ook hier het probleem...

                Categorie: Mensen en modellen

                ook hier hetzelfde probleem als al eerder gemeld; preview lukt, daarna bij verzenden 'n leeg wit scherm en de page /.../newthread.php . Terug proberen levert ook hier de melding op dat ik niet binnen 5 minuten mag proberen vanwege duplicaten...

                Na wat tips hierboven het geprobeerd met een kortere topictitel en voilá, gelukt. Mijn originele topictitel was "het recht van de sterkste . . . " kan het aan de puntjes gelegen hebben? Ik weet het niet, ik hoop voor jullie dat jullie een oplossing kunnen vinden. De workaround doet het vooralsnog prima...
                www.lowspark.nl

                Comment


                • #23
                  Re: Problemen met posten? Graag Uw medewerking

                  Vorig weekend een foto tracten te posten in Macro en closeup via telenet, lukte niet direct dus maar opnieuw geprobeerd en kreeg dan die foutmelding van 5min...
                  Even via Test geprobeerd en daar lukt het onmiddellijk een poosje gewacht en terug onder Macro geprobeerd zonder resultaat..
                  Titel dan veranderd naar één woord en dan ging het bliksemsnel...
                  D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                  BD0290BE

                  Comment


                  • #24
                    Re: Problemen met posten? Graag Uw medewerking

                    Ook een tijdje geleden problemen gehad, hier staat meer.

                    Ik heb toen een (paar?) keer deze error gehad, misschien dat die wat helpt?

                    Warning: mysql_query(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in varwwwforum.belgiumdigital.comincludesdb_mysql.php on line 212

                    Comment


                    • #25
                      Re: Problemen met posten? Graag Uw medewerking

                      ik wou een paar foto's posten in "macro & close-up" maar m'n post verschijnt niet!wil ik opnieuw proberen krijg ik de melding:"u heeft 5 min geleden gepost,..." !
                      replyen gaat in alle onderdelen v/h forum!
                      ik werk via telenet!
                      grts; M

                      Comment


                      • #26
                        Re: Problemen met posten? Graag Uw medewerking

                        Daarnet twee keren poging ondernomen om iets op het macro forum te plaatsen, maar lukt me niet. Voorbeeld is in orde, maar bij het versturen krijg ik een blanke pagina te zien.

                        Dit is de eerste maal dat ik hiermee problemen heb. Als info, ik gebruik Mozilla Firefox.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Problemen met posten? Graag Uw medewerking

                          Oorspronkelijk geplaatst door beauceron
                          Daarnet twee keren poging ondernomen om iets op het macro forum te plaatsen, maar lukt me niet. Voorbeeld is in orde, maar bij het versturen krijg ik een blanke pagina te zien.

                          Dit is de eerste maal dat ik hiermee problemen heb. Als info, ik gebruik Mozilla Firefox.

                          Gek, heb de titel naar één woord gebracht en nu lukt het wel?

                          Nu :"Bloem" en daarvoor, "Bloemetje met kader".

                          Bizar

                          Comment


                          • #28
                            Re: Problemen met posten? Graag Uw medewerking

                            Eindelijk gelukt, en inderdaad één woord in de titel en daarna aanpassen.

                            Maar het is toch niet zoals het hoort, helaas toch nog wat uit te zoeken.
                            Groeten Omega.

                            www.digiwaart.nl

                            Comment


                            • #29
                              Re: Problemen met posten? Graag Uw medewerking

                              Zelfde verhaal daarstraks in zwartwit.Kon geen nieuwe topic opstarten en kreeg enkel een lege pagina te zien.Verscheidene keren geprobeerd maar noppes.Heb een telenetverbinding.
                              Danny's Photosite

                              Comment


                              • #30
                                Re: Problemen met posten? Graag Uw medewerking

                                Ik kon deze topic niet creeren met de titel die hij nu heeft. (wit scherm als resultaat)
                                Eerst aanmaken met 1 woord in de titel lukt wel (met de zelfde inhoud), en dan edit gedaan, en titel aangepast.
                                provider: scarlet.be

                                jo.
                                A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                                Nikon stuff

                                Comment

                                Working...
                                X