Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gezocht

Hallo, ik ben nieuw hier en relatief nieuw in de fotografie wereld.
    Ik volg nu al 1.5j avondles en heb de beginselen relatief goed onder de knie.
    zonet mijn 3e blok (flitsen) afgerond.

Ik zoek dames om samen mee op pad te gaan, bij voorkeur omgeving Beringen,BE waar ikzelf van ben.

Ik ben in alles geinteresseerd. Mijn curiositeit ligt bij voorkeur bij macro,natuur en dieren.
    Maar ik wil zeker ook bv de wereld van urbex en stadsfotografie ontdekken etc.
    Er is niets dat ik niet vast wil leggen.

Ik heb sinds kort ook een startracker, dus als er mensen zijn die daar de nodige ervaring in hebben, ik hoor het graag.

Mannen voel je niet opzij gezet, ik heb nu eenmaal een rugzak en zal nooit nog alleen zijn met een man. #traumas.
    Ik hoop dat jullie dit begrijpen. Ik werk er hard aan, ik kan het al aan dat de mannelijke mede -leerlingen op school fotos van me maken. Dit was 2j geleden ondenkbaar.

Alvast bedankt dat jullie de moeite namen om mijn bericht te lezen.
    (hopelijk staat mijn berichtje hier juist, ik vond niet direct een andere plek)

Ik wens iedereen nog een fijne avond,
    Jasmijn

Erg dat je een rugzak moet meesleuren, maar hopelijk smelt die weg ....
    Nu, indien je op korte periode heel veel wil bij leren raad ik je aan om regelmatig met de uitstappen door Belgiudigital mee te gaan. Een sterk gemotiveerde groep fotografen (man, vrouw) die je zonder probleem willen helpen.
    En het is nog leuk erbij.
    Eventueel aansluiten bij plaatselijke fotoclubs.
    suc6
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

Comment

Working...
    X