Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik wil een cursus op afstand volgen, kennen jullie Tech?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ik wil een cursus op afstand volgen, kennen jullie Tech?

Hallo allemaal, ik wil graag mijn kennis op het gebied van fotografie uitbreiden. Ik ben momenteel geïnteresseerd in een aanvullende cursus en ik ben op zoek naar een alternatief waarbij ik op afstand kan studeren omdat ik een certificaat wil halen en het land wil verlaten. Onlangs heb ik op het internet Tech Universidad Tecnológica gevonden en ik vind het erg interessant omdat ze verschillende cursussen hebben die mij interesseren en ik kan comfortabel vanuit huis en in mijn eigen tempo studeren.

Ik zou graag van iemand horen die hier aan deze universiteit heeft gestudeerd en of de kennis die ze aanbieden nuttig is. Hartelijk dank.​

Moderator Note: Misschien een vreemde vraag voor een 'binnenkomer', maar ik ga je vraag nog even laten staan. Als het om SPAM zou gaan, wordt je post verwijderd en word je zelf meteen verbannen.

BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
    X