Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke fotoboeken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke fotoboeken

    Wou even vragen waar jullie fotoalbums laten maken. Al jaren maak ik voor onze kids fotoalbums maat 30x30 met platliggende binding (Eerst via Hema, dan Kruidvat, nu CEWE). Vind het dit jaar wel enorm duur geworden...

  • #2
    Moderator Note: Verplaatst van ChitChat (niet-fotografisch) naar Algemeen (fotografisch).

    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Ik heb ervaring met Colorland en het resultaat was heel goed.
      Via groupon doen ze geregeld acties.
      Let op, ben je Belg? koop dan via groupon.be en niet via groupon.nl want dan zal je een probleem ondervinden bij gebruik
      van je coupon (heb ik zelf ondervonden).
      De service vind ik goed en het probleem dat ik had hebben ze keurig opgelost.
      Het boek dat ik liet maken (A3 met 138blz) is gedrukt in Polen. (het pakket kwam uit Polen)

      Een voorbeeld van een aanbieding die nu loopt : https://www.groupon.be/deals/geperso...boek-colorland

      Groetjes,

      Dirk

      Comment


      • #4
        Even vermelden dat Belgiumdigital vzw leden permanent 20% korting krijgen bij CeWe
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment

        Working...
        X