Mic, dat heb je werkelijk prachtig onder woorden gebracht.
Vooral dat van die muziek
De Nederlanders moeten trouwens hoe dan ook nog meer geduld hebben, want Erik en ik sturen de Nederlandse badges pas op nà de BD-dag vanuit Nederland om zo op de verzendkosten te besparen.
Het wachten is dus voor het goede doel
Ik wacht nog tot november met bestellen... Dan kan ik de ene dag bestellen en de andere dag gegarandeerd ontvangen met de "nieuwe" service (?) van de post... Tenminste als Jaja of Erik niet te gierig zijn om 0,49 € te betalen voor prioritaire post...
Is dit een grap? Of om te huilen?
Ik kan er alleszins niet meer mee lachen. En ik zie er andere ook al groen lachen, en terecht.
Jaja, waar is de sleutel, voor dat hier, weer eens, volledig uit de hand loopt?
Originally posted by Vejito
Ik wacht nog tot november met bestellen... Dan kan ik de ene dag bestellen en de andere dag gegarandeerd ontvangen met de "nieuwe" service (?) van de post... Tenminste als Jaja of Erik niet te gierig zijn om 0,49 € te betalen voor prioritaire post...
Als je er één euro per badge bij doet zal Jaja daar waarschijnlijk niet moeilijk over doen
Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
OK, ok, 't is al goe !
Ik kan er tegen !
( Heb het eigenlijk zelf een beetje gezocht... )
Zeg Peter, dat van die brievenbus: het is er nog niet van gekomen, maar ik ga er is een foto van posten: het is een grote wijnkist met een kantelbaar deurtje waar IEDEREEN zo maar in kan....
Vandaar dat ik ze "bij ons moe" laat bezorgen.
'kmoet er nu al zo lang op wachten ... stel dat ze "gepikt" worden .....
Originally posted by Marc
OK, ok, 't is al goe !
Ik kan er tegen !
( Heb het eigenlijk zelf een beetje gezocht... )
Zeg Peter, dat van die brievenbus: het is er nog niet van gekomen, maar ik ga er is een foto van posten: het is een grote wijnkist met een kantelbaar deurtje waar IEDEREEN zo maar in kan....
Vandaar dat ik ze "bij ons moe" laat bezorgen.
'kmoet er nu al zo lang op wachten ... stel dat ze "gepikt" worden .....
LOL
Psss, laten we allen wel e.e.a. in proportie blijven zien hè!
Ook ik ken dat gevoel wel een beetje; iets besteld en graag willen hebben en dan dat wachten, wachten!!! En of dat nu een D60 is of een plint-ladder, je verheugt je erop en dus .....
Comment