Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe is het mogelijk...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Originally posted by zippo
    Ach, ik ontvang ze gewoon op de BD dag zelf
    Gelieve zelf draad en naald mee te brengen voor degene die mijn badge op mijn tasje willen naaien

Monique
    G2 E10
    Ooo, Monique, ik dacht dat jij ze op onze tassen, vestjes, enz... zou naaien.
    Een plakker hebben we al gevonden naar 't schijnt...

Comment

In het Gentse zijn er mensen die reeds een badge hebben ( ik meen begrepen te hebben dat die rechtstreeks door Peter in de bus geduwd werden ) - OK daar nog aan toe, maar is Peter dan ook tot in Nederland gereden ?
      Marc,

Deze mensen wonen nog geen kilometer van mijn deur. Neem je me dat kwalijk? Op die manier konden we 0.42€ uitsparen.

Soms krijgt een mens zin om te zeggen (waarom doe ik het eigenlijk).... Nee, ik zwijg beter.

We hebben allemaal een volle (en die is normaal een stuk langer dan 8h) dagtaak, plus andere verplichtingen. Moesten vele weten hoeveel tijd ik donderdagavond erin gestopt hebt om de badges op te halen.... ze verklaren me zot (en terecht).
      In BD kruipt veel energie, zeker voor Jaja. Maar we doen ons best. JaJa heeft uitzonderlijk de badges voor Vonne zelf verzonden. Of wou je dat de site een paar dagen niet werd geupdate, maar dat Jaja ze verstuurde?

We hebben geen automatisch boekhoudsysteem, die eventjes meer dan 100 bestellingen nakijkt, labels drukt, enz... Dus er is toch behoorlijk manueel werk aan.
      Ook eventjes naar de post lopen, want wist je dat naar Nederland versturen meer kost dan binnen België,....

Daarnaast heb je de uitzonderingen. Zo zijn er mensen die de bestelling niet wensen te ontvangen op hun thuisadres, maar elders. Dus daarmee zijn we dan ook nog eens bezig.
      P.S. Ze worden in een neutrale blanco omslag toegestuurd. Moest dit vandoen zijn voor sommige mensen.

OK, ik weet ook wel, een en ander heeft wat lang op zich laten wachten. Deels ook buiten onze wil om, waarmee we niet gelukkig waren.

Normaal ging ik vanavond een statuspagina online zetten, zodat iedereen kon zien wanneer we zijn betaling ontvangen hebben, er problemen zijn, verzonden, enz... maar ga mijn tijd gebruiken voor andere dingen (mijn vakantiefoto's wil ik ook wel eens zien).

mvg,
      peter

P.S. Sorry als ik wat agressief overkom. Maar het kan voor iedereen wel eens te veel worden.

Comment

Peter, ga er rustig voor zitten, en geniet van jullie vakantiefoto's

Monique
        G2

Comment

Kijk, als er gevochten gaat worden, ben ik weg....ik ben ne wimp dat weet ik....
          En ik ga hier duidelijk een kant kiezen. Ik weet dat iedereen graag zijn badgekes wil, ook ik, maar we wachten er nu al zo lang op, dat een dagje meer geen kwaad kan, of niet?
          Maarehmmm....ik ga nu niet beginnen slijmen of zo, maar ik denk wel dat die gasten hier van het forum wel meer verdienen dan op hunne donder te krijgen omdat 'geez, de badges niet op tijd toe komen....'
          De tijd dat zij hierin moeten steken, en niet vergeten het geld dat ze waarschijnlijk uit de badge-verkoop nog zelfs niet helemaal uitgehaald hebben, awel, ik moet zeggen, ik zou zo zot niet zijn, maar zij wel, zij doen hun best zodat wij het hier naar onze zinnen hebben. Mijne zegen hebben ze alvast, en o wee zij die het daarmee niet eens zijn....Ik hoop dat zij mij nooit tegen komen, want....ik ben....ehmm....'gespierd gelijk een "vlopoemp" (voor de Nederlanders: fietspomp)
          I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

Comment

Kan Peter perfect begrijpen. Zou ook mijn foto's gaan bekijken!!!
            Peter, drink er ene van mij bij! Dat meen ik echt.
            -----------------
            Dirk
            www.kums.be/dirk
            +-+ Nog steeds geen nieuwe foto's +-+

Comment

Van al de rest (buiten diegene die ik op de BD dag zie) gaan ze allemaal samen in de bus. Niet één vroeger of later.

De leveringstijd ligt dus in handen van de post.

Er zijn dus 3 uitzonderingen Marc. Vonne omdat ze ondertussen weg is voor 3 weken. En mensen die op wandelafstand van me wonen.

Marc, de volgende keer kom ik ze bij je thuis of waar je het dan ook wil, afleveren. Als dat geen service is!

Btw. Hou er rekening mee dat ik ze niet naar je thuis stuur! Kwestie van niet de verkeerde bus in de gaten te houden.

Comment

Hallo Peter,

Ik realiseer me wel dat versturen naar Nederland duurder is.
                Ik kom volgende week naar de BD-dag en - als mijn badges nog niet zijn verstuurd - kan ik best een weekje wachten hoor.
                Verder stel ik alle werk en moeite tijdens jullie spaarzame vrije tijd zeer op prijs. Mij hoor je niet klagen
                Hannie

Comment

"Badges? We ain't got no badges. We don't need no badges. I don't have to show you any stinking badges!"

Dit is een stukje tekst uit een nummer van the Minutemen (een tape die ik vroeger tussen mijn collectie had staan) - zie trouwens ook op http://www.darryl.com/badges/ - dan weet je dat dit nogal een redelijk bekende "quote" is.

Niet dat die quote meteen mijn quote is m.b.t. de BD-badges, maar toch...

Die badges zijn toch in de eerste plaats een soort steun voor alle goed werk die het BD-team levert (diegenen die nog geen badge bestelden NU DOEN)

Ik denk dat het merendeel van de mensen hier dat toch ook op deze manier zien, en niet zozeer als een "herkennings"-middel. Of een must om goede fotos te maken.
                  Dus steun BD en bestel die badges en stort een kleine geldelijke bijdrage dat deze prachtige site kan blijven leuk voortdraaien, dat je uiteindelijk dan ook effectief een badge ontvangt is enkel bijzaak en inderdaad een leuk gadget en een fijne attentie, niet meer. niet minder.

"We don't need no badges..." het steunen van BD is het doel.

Comment

"Badges? We ain't got no badges. We don't need no badges. I don't have to show you any stinking badges!"

Da ken ik uit de film "Blazing Sadless" van Mel Brooks.
                    Schitterend!!!

Groot gelijk Jakke!
                    Greets
                    Silver

http://www.silver.web-log.nl

Comment

tja Peter ..

eerst problemen met de levering .. dan blijven de bestellingen achter .. dan reklameren ze als ze niet samen uitgeleverd worden ..

er zijn plezantere verantwoordelijkheden dan voor de badges zorgen

Comment

Zoals de topic zegt, 'hoe is het mogelijk'?
                        Uw reactie dus (Marc)!
                        --
                        Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

Comment

Originally posted by jakke
                          http://users.skynet.be/bk260633/fullbadges.wav
                          I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

Comment

In alle geval, proficiat en van harte bedankt aan alle mensen hier die deze site tot een succes maken en schiet niet op de pianist. Het is niet de eerste keer dat bij mij een brief aankomt tien dagen na afstempelen.
                            Albums
                            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Ik heb de Badge ook nog niet
                              maar mijn geduld is groter dan mijn portemonnee
                              Groetjes Jan (tot ziens in Hasselt)
                              D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                              www.langenacker.nl

Comment

<font face="Arial Black">Het waarom van het lange wachten.</font id="Arial Black">
                                Even deze mededeling waarom we zolang op de BD badges moeten wachten.
                                Het idee is ontstaan eind Mei 2002 in een chat sessie...
                                De dag daarna verscheen een eerste Topic over labels en badges.
                                Maar een "gewone" badge was niet BD waardig.
                                Het moest dus iets speciaals worden.
                                Daarom hebben we ook vier maanden moeten wachten alvorens ze leverbaar waren...
                                Wat is er dan zo speciaal aan?
                                Wel, in de eerste plaats de kwaliteit.
                                Deze is grondig getest door Jaja en Erik. Verschillende malen werd de prototype badge achter wagens, speedboten en vliegtuigen gehangen om aan een duurzaamheidtest te onderwerpen.
                                Erik heeft ze zelfs drie maand begraven met eieren.
                                Dus de kwaliteit is OK.
                                Maar dan was het nog een gewone badge.
                                Dus heeft de crew gezocht naar meer.
                                En ze heeft het gevonden op Jamaica.
                                De reeds klare badges werden naar Jamaica verscheept... Waarom?
                                Wel iedereen weet dat er in Jamaica de beste Voodooïsten zitten.
                                Nu is de bagde zo bewerkt dat diegene die ze draagt en de rechtmatige eigenaar is, een soort talisman heeft.
                                Zijn of haar foto's getrokken met de badge op een zichtbare plaats, op tas of vest, zijn altijd van uitzonderlijke kwaliteit.
                                Dus de foto's kunnen niet meer mislukken.
                                De crew heeft zelfs gelukte foto's gemaakt met de lensdop nog op de camera.

Er is echter één nadeel. Dat hebben we ondervonden op de Shooting Day in Roermond.
                                Bij het dragen van de BD Badge klinkt alle muziek vals. Dat wil zeggen als je bv op een terrasje zit met je badge op je tas, en er speelt een orkestje in de verte, zal deze muziek zeer , maar dan ook zéér vals klinken. Dit is een neveneffect van het voodoo. Maar voor de fotograaf gaat het lukken van de foto voor op muziek...

Zo beste mensen , daarom duurde het zo verschrikkelijk lang...
                                Maar als je ze éénmaal hebt, dan heb je werkelijk iets zéér bijzonder in handen.

Comment

Working...
                                X