Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Perskaart aanvragen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Perskaart aanvragen


    via deze weg en de nodige (€)
    Lees de voorwaarden er maar eens op na!

    Comment


    • #17
      Re: Perskaart aanvragen

      Oorspronkelijk geplaatst door dmjp Bekijk bericht
      https://www.ep-fed.org/?page=gns_users
      via deze weg en de nodige (€)
      Lees de voorwaarden er maar eens op na!
      Zo fake als iets ... kan je beter zelf eentje namaken.
      www.fotofolio.be

      Comment


      • #18
        Re: Perskaart aanvragen

        Nu het hier toch over accreditatie en perspassen gaat :ik heb van horen zeggen dat de selecties steeds strenger worden wat accreditaties betreft. Klopt dit?

        Comment


        • #19
          Re: Perskaart aanvragen

          Oorspronkelijk geplaatst door jojoken Bekijk bericht
          Nu het hier toch over accreditatie en perspassen gaat :ik heb van horen zeggen dat de selecties steeds strenger worden wat accreditaties betreft. Klopt dit?
          Als ze je naam al niet kennen van vorige jaren is het inderdaad een stuk moeilijker om 'in het circuit' te geraken ... collega's geraken zonder officiële perskaart zo goed als nergens meer in ... en die EPF kaart is pure rommel en heeft geen enkele waarde, zoals al aangehaald, print er dan eentje zelf uit
          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

          Comment


          • #20
            Re: Perskaart aanvragen

            Oorspronkelijk geplaatst door jojoken Bekijk bericht
            Nu het hier toch over accreditatie en perspassen gaat :ik heb van horen zeggen dat de selecties steeds strenger worden wat accreditaties betreft. Klopt dit?
            Laat het ons hopen! Het zijn PERSaccreditaties, geen IKBENEENAMATEURFOTOGRAAFENWILGRATISOPDEEERSTERIJGA ANSTAANaccreditaties. Hoe meer hobbyfotografen er rond lopen, hoe groter de kans dat er eentje in de weg loopt van een (semi)prof en diens foto verpest.

            Comment


            • #21
              Re: Perskaart aanvragen

              Oorspronkelijk geplaatst door kourni Bekijk bericht
              Laat het ons hopen! Het zijn PERSaccreditaties, geen IKBENEENAMATEURFOTOGRAAFENWILGRATISOPDEEERSTERIJGA ANSTAANaccreditaties. Hoe meer hobbyfotografen er rond lopen, hoe groter de kans dat er eentje in de weg loopt van een (semi)prof en diens foto verpest.
              Wees gerust, er lopen meer 'vips' rond met hun compactje dan hobbyfotografen die vrijwillig voor een webzine werken hoor. En die eerste categorie loopt makkelijker in de weg dan die tweede.
              pixelpusher

              Comment


              • #22
                Re: Perskaart aanvragen

                Als ze je willen vragen ze je wel hoor en dan ligt je accreditatie klaar.
                Andy Lemaire

                andylemaire.be

                Comment


                • #23
                  Re: Perskaart aanvragen

                  Ikzelf werk vrijwillig voor een website om concerten te coveren. Het is natuurlijk een goede steun om zo tot accreditatie te komen. Ik kan zo concerten fotograferen en zelfs nog van bands/artists die ik echt wil zien. Maar in eerste instantie ga ik voor concertfotografie.
                  EMBLEMATA.BE
                  http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

                  Comment


                  • #24
                    Re: Perskaart aanvragen

                    Oorspronkelijk geplaatst door Neildewe Bekijk bericht
                    Ikzelf werk vrijwillig voor een website om concerten te coveren. Het is natuurlijk een goede steun om zo tot accreditatie te komen. Ik kan zo concerten fotograferen en zelfs nog van bands/artists die ik echt wil zien. Maar in eerste instantie ga ik voor concertfotografie.
                    Als ze weten dat het voor een muzieksite is, maakt het toch niet uit of je een perskaart hebt of niet. Ze oordelen of de site interessant is voor hen en niet op de "perskaart" die je hebt.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Perskaart aanvragen

                      Oorspronkelijk geplaatst door kourni Bekijk bericht
                      Laat het ons hopen! Het zijn PERSaccreditaties, geen IKBENEENAMATEURFOTOGRAAFENWILGRATISOPDEEERSTERIJGA ANSTAANaccreditaties. Hoe meer hobbyfotografen er rond lopen, hoe groter de kans dat er eentje in de weg loopt van een (semi)prof en diens foto verpest.
                      Hoe ben jij begonnen als concert fotograaf? Als prof?

                      Comment


                      • #26
                        Re: Perskaart aanvragen



                        Ik denk dat het niet simpel is aan een officiële perskaart te geraken. Met zo'n kaart mag je trouwens gratis het Openbaar Vervoer gebruiken etc. etc.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Perskaart aanvragen

                          De pagina die u wil bereiken bestaat niet, of is verplaatst. Gebruik het menu om te vinden wat u zoekt. Ga naar de homepage. Of contacteer ons.

                          Als u wilt aansluiten bij de VVJ moet u vooreerst bij de VVJ een aanvraag indienen voor het verkrijgen van een perskaart (van beroepsjournalist, stagiair) of van een lidkaart (erelid, persmedewerker, docent, student). Zie onder persdocumenten voor het passende aanvraagformulier. Na goedkeuring van uw aanvraag ontvangt u schriftelijk een uitnodiging voor het betalen van het overeenkomstige lidgeld.
                          Lijst van lidgelden 2011

                          › Beroepsjournalisten: 115 euro
                          › Stagiairs: 80 euro
                          › Persmedewerkers: 65 euro
                          › Oud-journalisten/ereleden: 60 euro
                          › Technici (houders van een T-kaart): 65 euro
                          › Studenten journalistiek: 50 euro
                          › Docenten journalistiek: 60 euro
                          andere:

                          Never resist temptation or it could go away...
                          Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel :rolleyes:

                          Comment


                          • #28
                            Re: Perskaart aanvragen

                            Oorspronkelijk geplaatst door jojoken Bekijk bericht
                            Hoe ben jij begonnen als concert fotograaf? Als prof?
                            Ik ben geen concert fotograaf, maar als ik eens op een concert ben zie ik voldoende wat daar allemaal rond loopt. Uit ervaring in andere takken van persfotografie kan ik wel stellen dat sommige van die mannen ferm in de weg kunnen lopen.

                            Mijn advies: Begin op een laag niveau, ga naar een plaatselijk festivalletje of optreden in een jeugdhuis. Daar loop je niemand voor de voeten, heb je geen last van accreditaties en leer je 100x meer. Als je daar prachtige beelden kan maken, dan kan je dat zeker op de grootste festivals.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Perskaart aanvragen

                              Oorspronkelijk geplaatst door kourni Bekijk bericht
                              Ik ben geen concert fotograaf, maar als ik eens op een concert ben zie ik voldoende wat daar allemaal rond loopt. Uit ervaring in andere takken van persfotografie kan ik wel stellen dat sommige van die mannen ferm in de weg kunnen lopen.

                              Mijn advies: Begin op een laag niveau, ga naar een plaatselijk festivalletje of optreden in een jeugdhuis. Daar loop je niemand voor de voeten, heb je geen last van accreditaties en leer je 100x meer. Als je daar prachtige beelden kan maken, dan kan je dat zeker op de grootste festivals.
                              Kan ik inkomen.

                              Comment


                              • #30
                                Re: Perskaart aanvragen

                                Grappig hoe sommigen echt dromen van een perskaart ... een perskaart is echt GEEN gratis toegangskaart op festivals of optredens!

                                Ik heb mijn perskaart nog nooit moeten gebruiken, tenzij op beurzen (Photokina) om daar gratis toegang te krijgen en te kunnen genieten van de persruimtes. Als je een accreditatie kan regelen met de organisator moet je nooit een eigen perskaart voorleggen want je krijgt die toegestuurd van de organisator.

                                Hetzelfde met de "auto"-perskaart ... als ik me ergens fout parkeer dan is die "auto"-perskaart een reden te meer voor de politie om mij erop te zetten.
                                www.fotofolio.be

                                Comment

                                Working...
                                X