Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Nah, alledrie even stom.... Bwaaaahhhhaahahahahah.... Waarom sta ik nu nooit eens echt leuk op een foto!!!!
Groeten, Miriam
Hé ! Niet zo somber Myriam. Best mooie foto's en die warme glimlach van foto 2 wil ik best wel eens in 't echt zien...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Volledig mee eens Kariboe.
2de foto mag best gezien worden !
Das nog wat anders dan die van U hé
Yvan
Hehehe, ik hou toch schoon mijn oogskes toe hé ?!?
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Leuk om al die gezichten te zien die bij de namen horen. Ik ben hier pas en ik heb nog even tijd nodig om iedereen een beetje te leren kennen, maar er zijn al een paar namen die ik begin te herkennen
Hier een foto van mij samen met Dot en Mo, twee Franse Bulldogjes.
Cool, de meesten vinden dat ik juist 'weinig' haar heb
Hans Jongen,
Kunt ge die camera niet een wegshoppen !!!!
Verzoek was een foto van jezelf te posten, niet van uw materiaal !
Ge hoeft gene schrik, we gaan niet lachen !
Had de foto op je site al gezien. Ik vindt het wel raar een raar zicht omdat je gezicht verborgen wordt door de camera omdat je met je links oog door de zoeker kijkt. Ben zelf linkshandig, maar door de zoeker kijken doe ik met mijn rechts oog.
Jo.
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele
Zo zie ik er meestal uit :
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. Nikon stuff
Comment