Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik heb er nog een mooie, waar Lut, TB en Seppuku geconcentreerd aan het werk zijn. Als ze alledrie hun fiat geven, zal ik ze maandag (waarom wachten tot maandag Vicky?) posten
Ik heb er nog een mooie, waar Lut, TB en Seppuku geconcentreerd aan het werk zijn. Als ze alledrie hun fiat geven, zal ik ze maandag (waarom wachten tot maandag Vicky?) posten
Wachten tot maandag moet niet meer pcwiet want Lut heeft toch geen foto's van haarzelf Als je een Ok hebt van TB en Seppuku laat de foto maar komen
Hehe, een leuk topic uit het verleden krijgt een fantastisch vervolg...
Hierbij dan ook mijn bijdrage.
Voor alle duidelijkheid : de 'varkenskop' op de rijkelijk versierde schaal is "Kariboe"
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Dit fotootje is genomen op een (chatroom)meeting. Ja, 't was er warm en 'k had die namiddag wat van het zonnetje genoten, vandaar dat rooie kleurtje
Grtz,F@bke
De poort naar succes hangt aan scharnieren van vertrouwen.
Voor wat die foto's van de BD'ers al niet goed zijn. Fabke, dacht ik nu al nie ne helen tijd dat er achter die naam een "manspersoon" schuilde... Bij deze zal ik da nu nie meer vergeten, vooral niet na het zien van die verschrikkelijk sympathieke blos op uw kaakskes
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment