Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Originally posted by Ties
Dit ben ik tijdens mijn opleiding. (tandheelkunde ) Ik ben de rechter, maar dat zagen jullie al...
Oja, ik studeer trouwens niet in Amsterdam, maar in Nijmegen.
Eh, ben je nou een rechter die tandheelkunde studeert
Hoe was de introductie in Nijmegen? De mijne (in 1983, 84 én 85) waren de hoogtepunten van mijn studie
Dit ben ik tijdens mijn opleiding. (tandheelkunde ) Ik ben de rechter, maar dat zagen jullie al...
Hoe was de introductie in Nijmegen? De mijne (in 1983, 84 én 85) waren de hoogtepunten van mijn studie
LOL!!!!!
Once photography enters your bloodstream, it's like a disease ...
------------------------------------------- Girly
-------------------------- Nikon Coolpix 880 - Canon EOS 300D --------------------------
Originally posted by Jacki
Was dat toendertijd niet die 'rode' universiteit?
Ze zeggen van wel ja . Ik heb in die tijd wel het een en ander aan demonstraties en bezettingen meegemaakt...
Voor mij was het meer de 'zwarte' universiteit (new wave dan hè, ik vond het nl. een zeer leuke tijd).
Voor mij was het meer de 'zwarte' universiteit (new wave dan hè, ik vond het nl. een zeer leuke tijd).
Zwart, zwart? waar heb ik dat meer gezien De kleur was waarschijnlijk wel erg aanstekelijk jacki. Zelfs je sl.. las ik ergens, maar die heb ik natuurlijk niet gezien
Originally posted by j@n
Zwart, zwart? waar heb ik dat meer gezien De kleur was waarschijnlijk wel erg aanstekelijk jacki. Zelfs je sl.. las ik ergens, maar die heb ik natuurlijk niet gezien
Mijn intro was vorig jaar, maar ik kon niet alle dagen aanwezig zijn. Hoedanook, met het student zijn zelf vermaak ik me ook prima. Het is net alsof het iedere week intro is
Comment