dit ben ik met Fay, 1 van mijn Devon Rex katten.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Fotootjes van forum members?
Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
-
-
Originally posted by Ties
Dit ben ik tijdens mijn opleiding. (tandheelkunde ) Ik ben de rechter, maar dat zagen jullie al...
Oja, ik studeer trouwens niet in Amsterdam, maar in Nijmegen.
Hoe was de introductie in Nijmegen? De mijne (in 1983, 84 én 85) waren de hoogtepunten van mijn studieMeer foto's op Mukblog
Comment
-
Originally posted by Jacki
Dit ben ik tijdens mijn opleiding. (tandheelkunde ) Ik ben de rechter, maar dat zagen jullie al...
Hoe was de introductie in Nijmegen? De mijne (in 1983, 84 én 85) waren de hoogtepunten van mijn studie
LOL!!!!!Once photography enters your bloodstream, it's like a disease ...
-------------------------------------------
Girly
--------------------------
Nikon Coolpix 880 - Canon EOS 300D
--------------------------
Comment
-
Dat vinden wij mannen ook hoor ,
welkom Annetje en proost.
Groetjes Omega
Comment
-
Hoe was de introductie in Nijmegen? De mijne (in 1983, 84 én 85) waren de hoogtepunten van mijn studie
Comment
-
-
Originally posted by j@n
Eh, ben je nou een rechter die tandheelkunde studeert
Voor mij was het meer de 'zwarte' universiteit (new wave dan hè, ik vond het nl. een zeer leuke tijd).Meer foto's op Mukblog
Comment
-
Voor mij was het meer de 'zwarte' universiteit (new wave dan hè, ik vond het nl. een zeer leuke tijd).
Comment
-
-
Canon S30 http://www.fcknudde.com
Comment
-
-
Comment