Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Originally posted by ieza
Dus allé hup, zal ik ook maar eentje posten, dan staan de vrouwen weer wat sterker op het forum
Welkom bij de vrouwenclub Ieza . Als je foto's net zo knap zijn als jij, zit het wel goed
Jacki
Yep, ben ik het volledig mee eens
Once photography enters your bloodstream, it's like a disease ...
------------------------------------------- Girly
-------------------------- Nikon Coolpix 880 - Canon EOS 300D --------------------------
Wil al een tijdje mijn varkenskop hier posten. Vandaag dan maar de
daad bij de gedachte gevoegd...
De vriendelijke, maar enigszins trieste 'serveuze', is mijn
vrouwtje. Het hoofdgerecht ben ik... .
Op het menu : Westvlaamse kop op een bedje van tuinvlijt.
Voor onze Nederlandse vrienden - 'Kop' is een soort paté (pastei?)
van alles wat maar eetbaar is aan een varkenshoofd. Daar wordt een
schandalig dikke snee van op een bruine boerenboterham gelegd,
rijkelijk besmeerd met (gezouten) polderboter en wansmakelijk veel
pikante mosterd. Dit antiek gerecht wordt steevast vergezeld door
uitjes en augurken op azijn. Tenslotte mag men het belangrijkste
niet vergeten : één of meerdere flinke mokken patersbier.
Ik stop mijn beschrijving - het water komt mij te pijnlijk in de
mond...
Smakelijke groet,
Kariboe
P.S. Van de rest van mijn lichaam werden ettelijke meters smakelijke
worst gedraaid...
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Ben vorig weekend op huifkarrentocht geweest in Poperinge en omstreken. Gestopt in een charmant herbergje in Watou, en een heerlijk breugelbuffet naar binnen gewerkt. Met overheerlijk hoofdvlees! En als je 't zo beschrijft krijg'k er weer zin in!
Comment