Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotootjes van forum members?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Originally posted by ieza
    Thanks voor complimentjes...
    how does it feel to be one of the beautiful people?

mvg,
    steve

[ http://users.pandora.be/sssteeev/devilish.gif ] - what you see is not what you get...

Comment

• how does it feel to be one of the beautiful people?
      Euuuh, ben niet echt meteen 'n mens vol zelfvertrouwen hoor

Comment

• Originally posted by ieza
        Euuuh, ben niet echt meteen 'n mens vol zelfvertrouwen hoor
        jij ook niet?

mvg,
        steve

[ http://users.pandora.be/sssteeev/devilish.gif ] - what you see is not what you get...

Comment

• Hehe,

Waarmee het weer eens bewezen is: BD heeft niet enkel leuk volk - maar ook nog SCHOON volk ...

Jaja
          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

• Jaja, vree bedankt jong voor 't compliment
            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

• jawadde, nu durf ik m'n boeventronie niet te posten zenne. Ik zal tegen de 10e al maar een bivakmuts gaan zoeken

Greetz

Sam Jae

Comment

• k zal mijn foto hier ook maar eens plaatsen

Canon EOS 450D
                Flickr
                Official Eurovision Song Contest photographer for European Broadcast Union

Comment

• Originally posted by Jacki
                  Originally posted by ieza
                  Dus allé hup, zal ik ook maar eentje posten, dan staan de vrouwen weer wat sterker op het forum
                  Welkom bij de vrouwenclub Ieza . Als je foto's net zo knap zijn als jij, zit het wel goed

Jacki

Yep, ben ik het volledig mee eens
                  Once photography enters your bloodstream, it's like a disease ...
                  -------------------------------------------
                  Girly
                  --------------------------
                  Nikon Coolpix 880 - Canon EOS 300D
                  --------------------------

Comment

• kzal er mij ook maar bij zetten zekers
                    maar kweet nie hoe datr moet
                    leg het mij een uit AUB
                    tweetty
                    bd0379be

Comment

• Dan moet je even naar Fotoarchief & Demo's gaan en daar bovenaan ergens de Sticky lezen over hoe een foto te linken

Comment

• Om gelijk maar een hele foute indruk achter te laten bij deze mijn foto.

http://www.pbase.com/erikb - BD0201NL

Comment

• Als we dan toch bezig zijn met foute indrukken
                          (foto is al een paar jaar oud, en in een pasfoto-hokje genomen, ik zoek nog wel eens een recentere )

A smoking section in a restaurant is like a peeing section in a swimming pool

Comment

• Wil al een tijdje mijn varkenskop hier posten. Vandaag dan maar de
                            daad bij de gedachte gevoegd...
                            De vriendelijke, maar enigszins trieste 'serveuze', is mijn
                            vrouwtje. Het hoofdgerecht ben ik... .

Op het menu : Westvlaamse kop op een bedje van tuinvlijt.
                            Voor onze Nederlandse vrienden - 'Kop' is een soort paté (pastei?)
                            van alles wat maar eetbaar is aan een varkenshoofd. Daar wordt een
                            schandalig dikke snee van op een bruine boerenboterham gelegd,
                            rijkelijk besmeerd met (gezouten) polderboter en wansmakelijk veel
                            pikante mosterd. Dit antiek gerecht wordt steevast vergezeld door
                            uitjes en augurken op azijn. Tenslotte mag men het belangrijkste
                            niet vergeten : één of meerdere flinke mokken patersbier.
                            Ik stop mijn beschrijving - het water komt mij te pijnlijk in de
                            mond...

Smakelijke groet,
                            Kariboe

P.S. Van de rest van mijn lichaam werden ettelijke meters smakelijke
                            worst gedraaid...
                            * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                            Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

• Kariboe, zwijg van "wofvljis" é!

Ben vorig weekend op huifkarrentocht geweest in Poperinge en omstreken. Gestopt in een charmant herbergje in Watou, en een heerlijk breugelbuffet naar binnen gewerkt. Met overheerlijk hoofdvlees! En als je 't zo beschrijft krijg'k er weer zin in!

Wat zou ik missen als ik er zelf niet was?

Comment

• Nou ziet er heel smakelijk uit !!!

Comment

Working...
                                X