Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Corné

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Corné

    Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
    Als er nu iets is waar ik niet tegen kan, dan zijn het mensen die bepaalde personen proberen zwart te maken omdat er iets misgelopen is met hun bestelling.
    Lees eens de quotering van de leden ivm Corné. Iedereen is er super tevreden over. Een kerel die meer dan zijn best doet.


    er is precies wél iemand die een probleem heeft hee, daarom niet met Corné zelf maar met de levering.
    draai of keer het hoe je wil maar die twee hangen aan elkaar.

    wat je er natuurlijk wel bij moet vertellen is dat je ook kunt betalen bij levering... en dan hoef je je niet gepakt te voelen als iets veel vertraging heeft.

    hoe dan ook problemen mogen gemeld worden!
    foto als spiegel of als venster?

    Comment


    • #17
      Re: Corné

      Oorspronkelijk geplaatst door parakiet
      hoe dan ook problemen mogen gemeld worden!
      Dat is waar. Daar heb je zeker een punt.
      Maar het is niet omdat ik je een pakje opstuur en dat komt niet aan dat ik in de fout ben, maar wel de verzendingsfirma!!!

      Sven

      Comment


      • #18
        Re: Corné

        daar heb je dan géén 100% gelijk in
        (hier ga ik 100% algemeen en viseer ik geen privepersonen of bedrijven)
        maar het gaat spijtig genoeg verder als dat. eigenlijk is de verzender verantwoordelijk, de verzender moet dan de pakjesdienst aanspreken.

        als je online koopt dan betaal je tot aan je huis. je betaalt niet tot aan de verzending en dan de verzending apart. tenzij er andere verkoopsovereenkomsten zijn natuurlijk.

        als ik dus iets bij je koop en er is afgesproken dat je het pakketje bij me thuis laat leveren dan ben jij daarvoor verantwoordelijk.

        het is maar al te gek dat je alle schuld op de pakjesdienst steekt en je handen wast in onschuld.
        foto als spiegel of als venster?

        Comment


        • #19
          Re: Corné

          Als ik mij ermee mag bemoeien ?

          De verkoper is ALTIJD verantwoordelijk voor de juiste aflevering, ongeacht de verzendwijze! Het gebeurt echter (helaas) nogal eens dat een zending zoek raakt of verdwijnt en in dat soort situaties verzend ik direct een nieuw produkt onder het mom: " fouten kunnen gebeuren, maar het gaat erom hoe ze opgelost worden"

          p.s. Ik ben overigens pas door freakydionsoir op de hoogte gebracht van het feit dat er niets ontvangen is, nadat zijn bovenstaande bericht was geplaatst. Als er iets niet goed gaat wil ik het graag zsm weten zodat het kan worden opgelost.
          Last edited by cvaniperen; 22 januari 2005, 14:14.
          Canon 1Ds MKII, EF 14mm f/2.8, EF 24mm f/1.4L USM, EF 35mm f/1.4L USM, EF 50mm f/1.4 USM, EF 85mm f/1.2L, EF 135 f/2L, EF 200mm f/2.8, Gitzo 1127 & Kirk BH1 & Leica Digilux 2

          Comment


          • #20
            Re: Corné

            Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
            Misschien wel dichterbij, maar voor bepaalde producten is Corné wel iets goedkoper. Vergelijk de prijs van een NIKON AF-S VR 70-200 f/2.8 maar eens

            mvg Sven Michiels
            Op de meeste produkten is het prijsverschil miniem, er zijn natuurlijk altijd produkten waarmee de ene goedkoper is dan de andere, zo kunnen we natuurlijk bezig blijven... Nikon volg ik zo niet maar Canon gebruikers doen zeker niet veel voordeel bij Corné ipv sdcard of top-foto enz...
            Hiermee wil ik zeker geen afbreuk doen aan de goede reputatie van Corné hoor, maar ik en veel andere forumgebruikers hebben ook ZEER goede ervaringen met Otto !!
            Last edited by Wimpy; 22 januari 2005, 13:48.

            Comment


            • #21
              Re: Corné

              Ik denk dat de meeste leveranciers wel bekend zijn (sdcard, Topfoto, Konijnenberg, Kamera-Express, ondergetekende) en qua prijs zijn de verschillen niet zo heel erg groot. Het mooie van dit forum is dat wij (als leveranciers) goed scherp worden gehouden en daar profiteren jullie allemaal van !
              Canon 1Ds MKII, EF 14mm f/2.8, EF 24mm f/1.4L USM, EF 35mm f/1.4L USM, EF 50mm f/1.4 USM, EF 85mm f/1.2L, EF 135 f/2L, EF 200mm f/2.8, Gitzo 1127 & Kirk BH1 & Leica Digilux 2

              Comment


              • #22
                Re: Corné

                Ik kan bevestigen dat Corné dit inderdaad doet, ondanks het feit dat het in mijn geval duidelijk de Belgische Post was die in de fout is gegaan (2 pakketjes van 2 verschillende leveranciers die sinds begin nov. nog altijd onderweg zijn). Het andere pakketje waren foto's van foto.com. Bij hen werd pas na een maand en een hele reeks telefoons naar de post en naar hen (in 't Frans) mijn kredietkaart gecrediteerd (want de foto's opnieuw afdrukken en opsturen was niet meer mogelijk wegens niet meer op de server). Uiteindelijk is het dus ook correct afgehandeld, maar een maand later had ik wel nog altijd geen foto's. Geen van beide partijen heeft 'zijn verantwoordelijkheid ontlopen', maar bij Corné was het probleem wel veel sneller en met veel meer klant-tevredenheid opgelost. Dus een welverdiende voor Corné.



                Oorspronkelijk geplaatst door cvaniperen
                Als ik mij ermee mag bemoeien ?

                De verkoper is ALTIJD verantwoordelijk voor de juiste aflevering, ongeacht de verzendwijze! Het gebeurt echter (helaas) nogal eens dat een zending zoek raakt of verdwijnt en in dat soort situaties verzend ik direct een nieuw produkt onder het mom: " fouten kunnen gebeuren, maar het gaat erom hoe ze opgelost worden"

                Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

                Comment


                • #23
                  Re: Corné

                  Oorspronkelijk geplaatst door Hellcat
                  Dan is er volgens mij iets misgelopen bij UPS. En daar kan Corné dan weer niets aan doen

                  Ik verstuur niets meer met UPS (Uitgebreide Pick Service) of DHL (Degelijke hardleerse Lummels) want dat leverde garandeerd klachten en boze klanten.

                  DHL en De Post weten altijd het juiste moment te kiezen voor stakingen ( kerst, vakantie vlak voor valentijn etc)

                  Gebruik nu Direct Parcel Services en dat werkt in ieder geval veel prettiger en fijner.
                  Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                  Comment


                  • #24
                    Re: Corné

                    Idd. al onze bekende handelaren moeten steeds opnieuw en iedere dag, iedere dag hun klanten verdienen en dat steeds opnieuw.

                    Niet altijd gemakkelijk en eenvoudig vrees ik.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Corné

                      Wat een onzin allemaal,
                      is Corné hier een halfgod ofzo !?

                      Feit is, ik koos Corné vanwege zijn goede comments hier,
                      als er iets scheef loopt moet je het ook kunnen zeggen zonder bakken kritiek over je nek te krijgen !!

                      Op 11/01 heb een CF besteld, pas op 19/01, na zelf contact op te nemen krijg ik een reply dat hun 1é lading uitverkocht was en dat op 20/01 de verzending zou gebeuren via UPS...nu krijg ik een mail dat er een 2é CF wordt gestuurd omdat er iets fout zou zijn gelopen bij UPS...deze keer mét trackingnr...waarom heb bij het 1é shipment dan geen trackingnr gekregen?
                      Mijn conclusie, als je waren uitverkocht zijn, no problem, maar probeer de klanten niet met een kluitje in het riet te sturen door onzin te verkopen...gewoon effe zeggen waar het op staat is meer dan voldoende.
                      EF 16-35 L USM 2.8 EF 24-70 L USM 2.8
                      EF 70-200 L USM IS 2.8 EF 100 L USM 2.8 Macro
                      580 EX, MR-14EX Ringflits, Body 20D

                      Comment


                      • #26
                        Re: Corné

                        JHaaaaaaaaa, Corne mooie prijzen, meestal goedkoper, soms ook iets duurder. Maar eingenlijk zal het me worst wezen waar ik 15 euro meer of minder betaal, wat ik bij Corne als zeer positief ervaar is zijn persoonlijke aanpak rondom zijn producten. Je krijgt het snel geleverd, service is goed, dus ook mijn volgende lens, zal m'n 4de worden die ik koop, zal bij Corne vandaan komen. De waterdichte rugtas LowePro ook bij hem gekocht, en gewoon een super tas die al meer dan 1 bui over zich heen heeft gehad, ook als 2de hands bij Corne gekocht!!!

                        Maar over Corne heb ik geen klagen Tja, en waar gewerkt wordt kunnen fouten gemaakt worden. Zeker is dat Corne alles in staat zal stellen om zijn diensten goed uit te oefenen.
                        Last edited by Triker; 22 januari 2005, 18:02.
                        http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Corné

                          euh .... ik lees hier veel over "Corné"
                          maar waar is de winkel gelegen of is dit een E-shop.
                          Nikon D70 - Nikon AF -S DX 18-70 mm f/3.5 - 4.5G - Nikon 70-300 mm f/4.5 - 5.6G - Nikon 50mm f/1.8 - Tamron 28-75mm f2.8 DI - SanDisk 1GB
                          Nikon D7100 + Nikkor 18-105mm VR + 70-300mm VR

                          Comment


                          • #28
                            Re: Corné

                            Oorspronkelijk geplaatst door Orri
                            als er iets scheef loopt moet je het ook kunnen zeggen zonder bakken kritiek over je nek te krijgen !!
                            Dat kan toch ook, niet ??

                            Comment


                            • #29
                              Re: Corné

                              Oorspronkelijk geplaatst door Aiki
                              euh .... ik lees hier veel over "Corné"
                              maar waar is de winkel gelegen of is dit een E-shop.
                              Kijk hier.

                              Corné verzend het of komt het persoonlijk afleveren bij je. Afhankelijk van de prijs. Overigens, Corné is zo'n beetje hofleverancier hier geloof ik, samen met Otto Knap. Dat wil toch wel wat zeggen.
                              Groeten,

                              Albert Jan

                              Website AJH
                              lidnummer: BD0371NL

                              Comment


                              • #30
                                Re: Corné

                                @ajh

                                Bedankt voor de informatie
                                Blijkbaar verdiend hij beter op Canon dan op Nikon aangezien hij maar 3 cameras verkoopt van Nikon.
                                Nikon D70 - Nikon AF -S DX 18-70 mm f/3.5 - 4.5G - Nikon 70-300 mm f/4.5 - 5.6G - Nikon 50mm f/1.8 - Tamron 28-75mm f2.8 DI - SanDisk 1GB
                                Nikon D7100 + Nikkor 18-105mm VR + 70-300mm VR

                                Comment

                                Working...
                                X