Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Corné

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Corné

Oorspronkelijk geplaatst door cvaniperen
    Als ik mij ermee mag bemoeien ?

De verkoper is ALTIJD verantwoordelijk voor de juiste aflevering, ongeacht de verzendwijze! Het gebeurt echter (helaas) nogal eens dat een zending zoek raakt of verdwijnt en in dat soort situaties verzend ik direct een nieuw produkt onder het mom: " fouten kunnen gebeuren, maar het gaat erom hoe ze opgelost worden"

p.s. Ik ben overigens pas door freakydionsoir op de hoogte gebracht van het feit dat er niets ontvangen is, nadat zijn bovenstaande bericht was geplaatst. Als er iets niet goed gaat wil ik het graag zsm weten zodat het kan worden opgelost.

En over Corné niks dan ! Correct, als het "kan" zeer snel ..., boven €500,00 gratis, scherpe prijzen, zijn demodagen met de lenzen

Gr,

sailor
    Lid: BD 0249BE
    D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

Comment

Er zijn maar 2 verkopers die een degelijk antwoord op mijn vragen hebben gegeven. En dat zijn Corné en Top-foto.

Over ups niet te klagen. bestelling uit duitsland op 1 1/2 dag naar hier gebracht.

Over de koerier service van pixmania zullen we maar zwijgen.
      Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
      Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sailor

boven €500,00 gratis
        is toch verandert naar €750??
        foto als spiegel of als venster?

Comment

Corné, zonder twijfel.
          Service en persoonlijk contact meer dan uitstekend tegen dito prijzen !
          Twijfel je oover het minumum bedrag voor levering aan huis, of zie je elders hetzelfde produkt wat goedkoper, aarzel niet om hem te contacteren om uitsluitsel te geven. (en in de mate van het mogelijke/redelijke zal hij ook tegenmoet komen !)

Groetjes
          Velu
          Groetjes

Lukathi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pedro
            Ik heb al wet wat aangekocht bij MDcomputers in Blaasveld bij Mechelen. http://mdcomputers.systray.be/

Geeft uitstekende service en goede prijzen maar wel geen voorraad.
            Maar dan moet ge daar toch niet zijn voor een Canon 10D te kopen en dan staat er nog aanbieding bij.
            Mijn 20D ( bij www.geheugenkaart Keerbergen ) heeft ongeveer 100€ minder gekost als de 10D in aanbieding in Blaasveld.
            Tot hiertoe heb ik alleen nog maar bij www.geheugenkaart en www.cornevaniperen.nl gekocht en ik ben van beide tevreden ( tot hiertoe )
            Maar mijn laatste aankoop was in Keerbergen,want als het ongeveer even duur is bij beiden en Keerbergen is voor mij heel dicht bij,dan blijf ik maar in de buurt hé.
            mvg FrançoisVM
            Canon 7D

Comment

Was op zoek naar een Flitsbeugel (zo'n L beugel die je externe flits omvormt in een staafflits).

Belgen kunnen volgens mij even goed of beter kopen bij Otto www.sdcard.be, deze steunt ook nog dit forum door betaalde publiciteit ! Dat telt voor mij ook mee !! ook niets dan goede ervaringen mee, en nog vele andere bezoekers hier ook ! Dat bakje koffie hoeft niet echt voor mij
              Wel, een canon beugel staat bij Otto 999 € en bij Top-Foto 159 Toch een beetje overdreven, niet.
              Canon EOS 5D, Canon EOS 30V Date, Chinon CE4, wat flitslicht en wat buizen met glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cnature000
                Was op zoek naar een Flitsbeugel (zo'n L beugel die je externe flits omvormt in een staafflits).

Wel, een canon beugel staat bij Otto 999 € en bij Top-Foto 159 Toch een beetje overdreven, niet.
                Indien de prijs die Canon gaat berekenen nog volledig onbekend is en het artikel nog steeds niet leverbaar is staat er 999 €.
                Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Ik heb gisteren een levering lenzen van Corné aan huis gehad. Ik had hier heel veel goed recenties gelezen. Dus bestelde ik drie lenzen en een convertor. Corné melde dat hij tegen de middag zou leveren. Om 5u had ik de man nog niet gezien. Ik begon me op de nagels te bijten. Ik trachte hem te bellen en kon hem niet bereiken. Om 17u kwam Corné er aan.
                  Hij had alle materiaal mee. Nieuw en in perfecte staat. Wat ik aan recenties had opgebouwd, werd bevestigt door de ontmoeting. De Corné ziet er een betrouwbaar iemand uit. Uiteindelijk rotst de man door heel Belgium om zijn leveringen te brengen. Voor hem is middag (namiddag) . Nu is deze nederlands/vlaams tegenstelling duidelijk. Hij wou zelf nog een sommetje laten vallen omdat ik heel de namiddag had zitten wachten. Ik heb hem betaald zoals de factuur vermelde. Dat hij niet bereikbaar was had te maken met een dubbel GSMkaart systeem. Volgende keer vraag ik er een +/- uur van levering op te plakken. Ja volgende keer want ik ben overtuigt van Corné Service. Zo zie je dat er overal al eens een kleinigheid kan mislopen. Wat telt is of uiteindelijk alles in orde komt.

Comment

Working...
                  X