Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sluitertijd/diafragma kennis onder de knie ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sluitertijd/diafragma kennis onder de knie ?

8/10, niet slecht denk ik. alleen maar die vraag mee da raam is niet echt zo duidelijk... Waar zit het raam?
    Groetjes,
    Bartolomoio

Canon stuff, BD0258BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demuro
      Haalde zelf een 8.Onbelangrijk.Wat ik tenzeerste apprecieer,is dat er mensen zijn die zeggen ik haalde maar een 6 of iets lager.Zij zouden evengoed kunnen zeggen ik haalde een 9.Wie kan dit in god's naam controleren. Deze oprechtheid is zeldzaam tegenwoordig.Proficiat met je 6,want je durft er tenminste voor uitkomen.En voor de meeste onder ons is dit een hobby.
      Wie is er nu professional in een hobby??

Ik had 1 antwoord juist..

Comment

Haalde een 7. Maar bij vraag 4 heb ik mijn bedenkingen. Als je van 1/30 naar 1/60 gaat, dan verkort de belichting. Ik zie in verkorten een tijdseenheid, en daar heeft diafragma niets mee te maken. De antwoorden hadden hier moeten zijn: overbelicht - onderbelicht of zelfde belichting, dan was het duidelijker geweest.

En van die dt fouten, daat heb je gelijk in
        Canon EOS 5D, Canon EOS 30V Date, Chinon CE4, wat flitslicht en wat buizen met glas

Comment

10/10! als ik geen 3 fouten zou gemaakt hebben
          Zo geklikt.
          Nikon D300 - Nikon 18-200mm VR - Nikon 85mm f1.8D - Nikon 35mm f1.8G - Nikon SB600

Comment

9
            Gijs
            Canon apparatuur

http://gijsvo.fotopic.net/

Comment

Een" 9 "enkel de vraag bij het raam heeft mij de das omgedaan toch terug iets bijgeleerd!
              D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
              BD0290BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cnature000
                Haalde een 7. Maar bij vraag 4 heb ik mijn bedenkingen. Als je van 1/30 naar 1/60 gaat, dan verkort de belichting. Ik zie in verkorten een tijdseenheid, en daar heeft diafragma niets mee te maken. De antwoorden hadden hier moeten zijn: overbelicht - onderbelicht of zelfde belichting, dan was het duidelijker geweest.

En van die dt fouten, daat heb je gelijk in
                Zo dacht ik er ook over, ik had die ook fout. Belichting verkorten is IMO tijd verkorten. De andere fout die ik had was die in de kamer.

Groetjes
                Lionheart

Fujifilm finepix S7000, Metz Mecablitz 36-C2, 1x RIDATA CF 1Gb 80x, 2x CF 128 Mb PQI 40x, Vanguard Millenium 3 statief, Shutter release cable, Lowepro Nova 1 AW.

Comment

Working...
                X