“Ontvang tot wel €250,- cashback óf tot €500,- Canon-tegoed bij aankoop van één van de geselecteerde Canon actiemodellen tijdens de Maak je Canon EOS R systeem compleet promotie.
Je profiteert van deze actie tot en met 31 januari 2023!”
....
Ik kocht de R5 aan en omwille van deze €500 tegoed-actie , opteerde ik ervoor om hiervan te ‘genieten’ door ook een RF-lens voor aan te kopen.
Alleen … wachtte ik blijkbaar te lang, want op 1 februari bemerkte ik plots dat de prijzen van de lenzen fiks de hoogte waren ingegaan.
De RF 100-500 van €3069 naar €3349 (€280 erbij)
De RF 24-70 van €2499 naar €2799. (€300 erbij)
Bij een 2-tal andere verkopers kon men deze lenzen nog aan min of meer de ‘oude’ prijs aankopen
( weliswaar dan slechts 2 jaar garantie ipv 5) , alleen, ben je verplicht om de vervolgaankoop via dezelfde retailer te laten verlopen , waar de ‘initiële’ aankoop werd gedaan…
Besluit : ik zal nog €500 tegoed teruggestort krijgen, maar na eerst +/-€300 meer te hebben betaald voor een lens.
Dit geeft me toch maar een wrange nasmaak.
Verzilveren van het tegoed is mogelijk tot 15 mei en blijkbaar was ik er verkeerdelijk van uit gegaan dat men hun prijzen dan ook tot die datum zouden ‘bevriezen’.
Doordat ik de eerste weken mijn toestel 'verkende' met mijn EF-lenzen, was ik niet gehaast om meteen een RF-lens aan te kopen
Je profiteert van deze actie tot en met 31 januari 2023!”
....
- Na registratie ontvang je een e-mail van Canon met inloggegevens van een persoonlijke online pagina, waarop de voortgang van je claim vermeld staat
- Na goedkeuring wordt het cashbackbedrag binnen 30 dagen naar je overgemaakt
- Na goedkeuring zal het Canon-tegoed op de persoonlijke pagina staan. Vervolgaankopen in de vorm van RF-lenzen of Canon accessoires dienen te worden geregistreerd op deze pagina om het tegoed te claimen.
- Verzilveren van het tegoed is mogelijk tot uiterlijk 15 mei 2023.
Ik kocht de R5 aan en omwille van deze €500 tegoed-actie , opteerde ik ervoor om hiervan te ‘genieten’ door ook een RF-lens voor aan te kopen.
Alleen … wachtte ik blijkbaar te lang, want op 1 februari bemerkte ik plots dat de prijzen van de lenzen fiks de hoogte waren ingegaan.
De RF 100-500 van €3069 naar €3349 (€280 erbij)
De RF 24-70 van €2499 naar €2799. (€300 erbij)
Bij een 2-tal andere verkopers kon men deze lenzen nog aan min of meer de ‘oude’ prijs aankopen
( weliswaar dan slechts 2 jaar garantie ipv 5) , alleen, ben je verplicht om de vervolgaankoop via dezelfde retailer te laten verlopen , waar de ‘initiële’ aankoop werd gedaan…
Besluit : ik zal nog €500 tegoed teruggestort krijgen, maar na eerst +/-€300 meer te hebben betaald voor een lens.
Dit geeft me toch maar een wrange nasmaak.
Verzilveren van het tegoed is mogelijk tot 15 mei en blijkbaar was ik er verkeerdelijk van uit gegaan dat men hun prijzen dan ook tot die datum zouden ‘bevriezen’.
Doordat ik de eerste weken mijn toestel 'verkende' met mijn EF-lenzen, was ik niet gehaast om meteen een RF-lens aan te kopen
Comment