Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon cashback en tegoed actie (winteractie)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon cashback en tegoed actie (winteractie)

“Ontvang tot wel €250,- cashback óf tot €500,- Canon-tegoed bij aankoop van één van de geselecteerde Canon actiemodellen tijdens de Maak je Canon EOS R systeem compleet promotie.
    Je profiteert van deze actie tot en met 31 januari 2023!”

....

• Na registratie ontvang je een e-mail van Canon met inloggegevens van een persoonlijke online pagina, waarop de voortgang van je claim vermeld staat
    • Na goedkeuring wordt het cashbackbedrag binnen 30 dagen naar je overgemaakt
    • Na goedkeuring zal het Canon-tegoed op de persoonlijke pagina staan. Vervolgaankopen in de vorm van RF-lenzen of Canon accessoires dienen te worden geregistreerd op deze pagina om het tegoed te claimen.
    • Verzilveren van het tegoed is mogelijk tot uiterlijk 15 mei 2023.

Ik kocht de R5 aan en omwille van deze €500 tegoed-actie , opteerde ik ervoor om hiervan te ‘genieten’ door ook een RF-lens voor aan te kopen.

Alleen … wachtte ik blijkbaar te lang, want op 1 februari bemerkte ik plots dat de prijzen van de lenzen fiks de hoogte waren ingegaan.
    De RF 100-500 van €3069 naar €3349 (€280 erbij)
    De RF 24-70 van €2499 naar €2799. (€300 erbij)

Bij een 2-tal andere verkopers kon men deze lenzen nog aan min of meer de ‘oude’ prijs aankopen
    ( weliswaar dan slechts 2 jaar garantie ipv 5) , alleen, ben je verplicht om de vervolgaankoop via dezelfde retailer te laten verlopen , waar de ‘initiële’ aankoop werd gedaan…

Besluit : ik zal nog €500 tegoed teruggestort krijgen, maar na eerst +/-€300 meer te hebben betaald voor een lens.
    Dit geeft me toch maar een wrange nasmaak.

Verzilveren van het tegoed is mogelijk tot 15 mei en blijkbaar was ik er verkeerdelijk van uit gegaan dat men hun prijzen dan ook tot die datum zouden ‘bevriezen’.
    Doordat ik de eerste weken mijn toestel 'verkende' met mijn EF-lenzen, was ik niet gehaast om meteen een RF-lens aan te kopen
    Canon EOS R5 - RF100-500mm f/4.5-7.1 L IS USM - RF24-70 f/2.8 L IS USM

Re: Canon cashback en tegoed actie (winteractie)

Klaag niet, indertijd waren er nauwelijks RF lenzen leverbaar om de cashback aan te besteden.

Het zijn luxeproducten, de prijs is bijkomstig (maar niet voor de producent ).

Comment

Ik snap ook niet dat je boos bent. Of je zou boos moeten zijn op jezelf.
      Je hebt gewoon te lang gewacht en zo de voordelen niet kunnen genieten.
      Ik zie de fout enkel bij jou hoor.

Comment

Voor alle duidelijkheid : ik krijg wel degelijk nog het tegoed van €500.
        Ik heb zelfs tijd tot 15 mei.
        Maar ondertussen hebben de (meeste) retailers hun prijzen significant verhoogd.
        Maar van Canon krijg ik nog steeds het tegoed.
        Of dit daadwerkelijk mijn fout is, laat ik in het midden.
        Had ik een glazen bol gehad natuurlijk, dan had ik de lenzen natuurlijk eerder besteld, maar nooit gedacht dat ze zo fel in prijs zouden verhogen.
        Ik dacht zelfs eerder dat ze misschien nog in prijs zouden zakken ondertussen.
        Ik kan me ook niet inbeelden dat ik de enige zal/zou zijn , want niemand die hier graag mee naar buiten komt.
        Aan mijn hart laat ik het in ieder geval niet komen ; ik heb sinds vandaag nu ook de RF 24-70 in bezit.
        En via de retailer waar ik mijn R5 kocht.
        En toch niet aan de huidige prijs

Comment

Gebruikelijk start een nieuw product met een stevige prijs.
          Als de prijs te hoog ingeschat leek dan zakt die snel nadien. Pakweg na het eerste jaar van uitgave zo +/-
          Maar dat is enkel als een product moeilijk aanslaat.
          Bij de R reeks is een hoog succes en moet je aan weinig prijsdaling verwachten. We zien dat ook in de cijfers.
          Als je nu nog een prijsdaling moet afwachten dan zal het bijzonder lang duren.
          Reken op vele jaren.
          Maar tegen die tijd komt dan al een nieuw model uit.
          In feite volgen ze de gewone index niet echt. De prijzen blijven stabiel over zeer lange tijd.
          Dat maakt dat ze in feite een klein beetje goedkoper worden over tijd. (ze rekenen de index niet door).

Echter is het zo dat we nu een wat speciale periode achter de rug hebben met zeer hoge inflatie.
          En die rekenen ze nu wel door.

Zoiets is een gok natuurlijk. En wij hebben ook geen glazen bol.
          Maar zoals met alles pak je best je voordelen snel op.
          Niet enkel de prijs kan een probleem worden, ook de voorraad is niet altijd stabiel.

Ma bon. Het is je dan toch goed verlopen zo ik hoor.
          Ik gun het je van harte.

Je kan altijd contact opnemen met de verkoper en speciaal voorwaarden uit de brand halen.
          Ik koop veel bij Cameranu. Ze zien dat ook in je klantenfiche.
          Op basis daarvan kan ik al eens een speciaal deal binnen halen.

Nu vooral genieten van die mooie spullen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
            Je kan altijd contact opnemen met de verkoper en speciaal voorwaarden uit de brand halen.
            Ik heb dit nu 2x geprobeerd en dit bij 2 verschillende retailers , en 2x met succes

Comment

Working...
            X