Hallo Thijs,
Ik heb het in het begin niet durven zeggen om je enthousiasme niet te temperen, maar zulk een beeld is echt onaanvaardbaar. Zeker nu je verschillende testen met verschillende ISO-waarden hebt gedaan...
Het is eigenlijk schandalig dat je een splinternieuw toestel reeds onmiddellijk binnen moet doen voor herstelling of ruil.
Ik heb iets soortgelijk meegemaakt, maar dan met de remote-receiver in mijn UZI.Minder erg dan jouw probleem, maar een nieuw toestel moet voor 100% werken !
Dit is het bewijs dat er op dergelijke toestelletjes nauwelijks of geen controle wordt uitgevoerd na de productie ! Men laat dus gewoon een deel van de controle over aan de eindgebruiker !
Mijn UZI heb ik de dag nadien terug binnengedaan en na HEEL VEEL zagen een oud digitaal vervangtoestel gekregen. Gelukkig heeft De Beukelaer een uitstekende service en was mijn UZI op ongeveer een week hersteld.
Maar eigenlijk zou men je onmiddellijk een nieuw toestel moeten geven. De pest is dat ze meestal zo maar 1 toestel in de winkel hebben, want digicams dalen zo snel in waarde dat niemand daar een grote voorraad wil van inslaan.
Dus: vriendelijk vragen om een NIEUW toestel te krijgen, helpt dat niet, dan maar iets minder vriendelijk en desnoods dreigen hun slechte service met naam en toenaam op BD te zetten. Helpt dat niet, toch ten minste een digitaal vervangtoestel eisen !
Marc
www.pbase.com/mvb
Edited by - marc on 10 August 2002 12:40:04
Ik heb het in het begin niet durven zeggen om je enthousiasme niet te temperen, maar zulk een beeld is echt onaanvaardbaar. Zeker nu je verschillende testen met verschillende ISO-waarden hebt gedaan...
Het is eigenlijk schandalig dat je een splinternieuw toestel reeds onmiddellijk binnen moet doen voor herstelling of ruil.
Ik heb iets soortgelijk meegemaakt, maar dan met de remote-receiver in mijn UZI.Minder erg dan jouw probleem, maar een nieuw toestel moet voor 100% werken !
Dit is het bewijs dat er op dergelijke toestelletjes nauwelijks of geen controle wordt uitgevoerd na de productie ! Men laat dus gewoon een deel van de controle over aan de eindgebruiker !
Mijn UZI heb ik de dag nadien terug binnengedaan en na HEEL VEEL zagen een oud digitaal vervangtoestel gekregen. Gelukkig heeft De Beukelaer een uitstekende service en was mijn UZI op ongeveer een week hersteld.
Maar eigenlijk zou men je onmiddellijk een nieuw toestel moeten geven. De pest is dat ze meestal zo maar 1 toestel in de winkel hebben, want digicams dalen zo snel in waarde dat niemand daar een grote voorraad wil van inslaan.
Dus: vriendelijk vragen om een NIEUW toestel te krijgen, helpt dat niet, dan maar iets minder vriendelijk en desnoods dreigen hun slechte service met naam en toenaam op BD te zetten. Helpt dat niet, toch ten minste een digitaal vervangtoestel eisen !
Marc
www.pbase.com/mvb
Edited by - marc on 10 August 2002 12:40:04
Comment