Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kamera Express : slechte ervaring

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Kamera Express : slechte ervaring

    Niks dan "mindere" ervaringen met KE als bedrijf - hun administratieve verwerking van wat complexere leveringen kan men gewoon niet aan. Een PO-nummer opnemen als dat niet kan - dan... Is't erg denk ik.

    Antwoord krijgen - zelfde verhaal als hierboven - eens iemand dat dossier oppikt - vlot het wel. Maar als je voor elk item dagen, weken, moet wachten om het op bestemming te krijgen - en om de fakturen te laten verwerken - die moeten naar een centraal punt en zonder PO lukt de verwerking niet eens... Dan heb je als leverancier een gigantisch probleem.

    Of het ondertussen beter is om er als complex bedrijf mee te kunnen werken - weet ik niet - want we doen er geen zaken meer mee. Mijn beeld van KE blijft hetzelfde - een dozenschuiver zonder meer. Verwacht niet te veel.

    Comment


    • #17
      Re: Kamera Express : slechte ervaring

      Oorspronkelijk geplaatst door mutley69 Bekijk bericht
      een dozenschuiver zonder meer. Verwacht niet te veel.
      Daar ben ik het niet mee eens. In Rotterdam een paar keer een bijzonder goed advies gehad, bv één keer "even wachten er komt een veel betere nieuwe" terwijl ze al zeker wisten dat ik absoluut wilde kopen. Een kennis die een tas wilde kopen kreeg 2 uur aandacht. Misschien helpt het als je niet op zaterdag gaat, door de week vroeg in de morgen.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #18
        Re: Kamera Express : slechte ervaring

        Fijn dat u dat kan zeggen - als we nog 's in Rotterdam zijn passeren we daar 's. God weet geraken ze nog ooit van die zwarte lijst af (maar dan zal't echt pico-bello moeten zijn)...

        Comment


        • #19
          Re: Kamera Express : slechte ervaring

          Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
          Hallo man... neem je pilletjes aub, 2 van die roze is een goed begin.

          Kijk als je die ene speciale lens echt nodig hebt de dag nadien omdat er een groot contract van afhangt, dan ga je die ofwel huren, ofwel ben je een pro en dan heb je nodige contracten lopend om die lens daar 100% zeker te hebben. Dan bestel je die niet op het net met vage beloften.

          Maar als het is omdat je een nieuw speeltje wil... chill bro, chill.
          Zive heeft als klant volledig gelijk: wanneer de winkel belooft dat hij zijn bestelling de volgende dag na aankoop thuis bezorgt wordt dan mag hij zich zeker zorgen maken wanneer de winkel zich daar niet aan houdt en de levering nog tien dagen op zich laat wachten. Hij heeft terechte kritiek op het handelen van de winkel. Daarbij doet het er niet toe waarom hij deze lens snel wil hebben, dat gaat overigens geen mens wat aan. Als een van de weinigen uit de steentijd koop ik zelf zomin mogelijk (dure) producten via een webwinkel, al wil ik ze (zonodig) wel bestellen en in de fysieke winkel afhalen en betalen.

          Comment

          Working...
          X