Re: Kamera Express : slechte ervaring
Niks dan "mindere" ervaringen met KE als bedrijf - hun administratieve verwerking van wat complexere leveringen kan men gewoon niet aan. Een PO-nummer opnemen als dat niet kan - dan... Is't erg denk ik.
Antwoord krijgen - zelfde verhaal als hierboven - eens iemand dat dossier oppikt - vlot het wel. Maar als je voor elk item dagen, weken, moet wachten om het op bestemming te krijgen - en om de fakturen te laten verwerken - die moeten naar een centraal punt en zonder PO lukt de verwerking niet eens... Dan heb je als leverancier een gigantisch probleem.
Of het ondertussen beter is om er als complex bedrijf mee te kunnen werken - weet ik niet - want we doen er geen zaken meer mee. Mijn beeld van KE blijft hetzelfde - een dozenschuiver zonder meer. Verwacht niet te veel.
Niks dan "mindere" ervaringen met KE als bedrijf - hun administratieve verwerking van wat complexere leveringen kan men gewoon niet aan. Een PO-nummer opnemen als dat niet kan - dan... Is't erg denk ik.
Antwoord krijgen - zelfde verhaal als hierboven - eens iemand dat dossier oppikt - vlot het wel. Maar als je voor elk item dagen, weken, moet wachten om het op bestemming te krijgen - en om de fakturen te laten verwerken - die moeten naar een centraal punt en zonder PO lukt de verwerking niet eens... Dan heb je als leverancier een gigantisch probleem.
Of het ondertussen beter is om er als complex bedrijf mee te kunnen werken - weet ik niet - want we doen er geen zaken meer mee. Mijn beeld van KE blijft hetzelfde - een dozenschuiver zonder meer. Verwacht niet te veel.
Comment