Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zoals ik reeds verschillende keren vermeldde vermoed ik dat de oorzaak van zeer trage of niet-levering ligt bij een courierbedrijf dat zij blijkbaar gebruiken. Ik heb de indruk dat ze voor de abonnees in België alle exemplaren in 1 keer naar Brussel sturen en dat die dan vanuit Brussel verder verdeeld worden door dat courierbedrijf.
Natuurlijk zijn ze bereid een vervangexemplaar te sturen als ze er nog hebben, maar ook dat duurt soms een maand! Het is daar een warboel.
Wat ze ook doen als je voldoende reclameert (kan ook via e-mail) is je abonnement met 1 of 2 maanden verlengen en dat heb ik al tweemaal gekregen. Als ze nu nog hun distributiesysteem verbeteren dan is dat nog positief.
In elk geval: tijdig reclameren want de exemplaren voor een bepaalde maand liggen gewoonlijk al een week daarvoor in de krantenwinkel. Waarom zouden geabonneerden dan vaak minstens nog drie weken moeten wachten, als ze het nummer wel krijgen.
Hé bedankt voor de info maar het is echt hun fout niet.
Ik of mijn vrouwtje koop al 2 jaar de losse nummers en in September heb ik/vrouwtje het stomweg vergeten omdat we van elkaar dachten dat het al gekocht was.
Jo(han)
Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.
Comment