Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Als het slecht is ...........

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Als het slecht is ...........

    Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
    Wat een geluk dat ik fotografie als hobby heb en dat ik vooral mijn eigen oordeel over mijn eigen foto's kan geven zonder de steeds de mening van een ander hoef.
    HOF is een momentopname waar men een 10-tal per week kiest om die in de etalage te zetten ...
    Ik zie graag een cactus en geen roos ... Dus als ik een etalage moet versieren staan er vermoedelijk meer cactussen dan rozen ... So what ?
    HOF is mooi en goed en is voor mij een insteek van hoe een ander de wereld ziet en hoe ik eventueel gedachten goed vind en kan gebruiken ...
    Beoordelingen als: "mooie foto" heb ik niets aan ... Beoordelingen als dat de foto niet goed is al evenmin ...
    Lang leve de diversiteit van gedachten anders zou het wel heel eentonig geworden zijn.
    Wim Vanmaele die hetzelfde denkt als wat ik al geschreven heb, dit gaat een gezegend jaar worden!
    Laat de HOF de HOF zijn, alle commentaar erop is:
    1. te laat
    2. overbodig
    ...leeg...

    Comment


    • #32
      Re: Als het slecht is ...........

      Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
      Wat een geluk dat ik fotografie als hobby heb en dat ik vooral mijn eigen oordeel over mijn eigen foto's kan geven zonder de steeds de mening van een ander hoef.
      HOF is een momentopname waar men een 10-tal per week kiest om die in de etalage te zetten ...
      Ik zie graag een cactus en geen roos ... Dus als ik een etalage moet versieren staan er vermoedelijk meer cactussen dan rozen ... So what ?
      HOF is mooi en goed en is voor mij een insteek van hoe een ander de wereld ziet en hoe ik eventueel gedachten goed vind en kan gebruiken ...
      Beoordelingen als: "mooie foto" heb ik niets aan ... Beoordelingen als dat de foto niet goed is al evenmin ...
      Lang leve de diversiteit van gedachten anders zou het wel heel eentonig geworden zijn.
      ik ben volledig met je eens, maar toch zijn er nog altijd mensen die het nodig vinden om mensen af te breken maar eigelijk niets zeggen wat of waarom ze de foto niet smaken, ik kijk regelmatig naar beelden in de HOF en vindt de beelden technisch goed. Er zijn onderwerpen die mij niet aanspreken maar zijn daarom niet slecht en geef dan zeker geen nietszeggende commentaar maar probeer de gedachtengang van de maker te begrijpen

      Comment


      • #33
        Re: Als het slecht is ...........

        Je kan het vergelijken met muziek: je hebt fans en critici.
        Niet iedereen vindt Heavy Metal goed of Klassiek goed. Ieder zijn ding. Maar fans zeggen mooi mooi ongeacht voorkomende fouten. Critici ongeacht het genre zeggen die riff was vals of er werd een noot gemist in de 2e beweging. Het laatse vereist doorgaans meer oefening.

        YMMV
        Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

        Comment

        Working...
        X