Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leica en hun prijzen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Leica en hun prijzen

    Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
    Geen idee waar jij het in godsnaam over hebt.

    Leica is, buiten kwaliteit, ook een hebbeding....zoals de vernoemde ferrari.....waarschijnlijk niet onbelangrijk in deze discussie. Zij die het niet hebben......
    Geen idee waarover ik het heb ? Ik vind dat ik nochtans duidelijk ben....
    Mijn eigen ervaring met Leica beperkt zich tot een Digilux 2 en 2 Pradovit diaprojectoren. De Digilux 2 had net buiten de garantieperiode een kapotte sensor (gratis vervangen dat wel). 2 Jaar nadien heeft hij een complete inwendige kortsluiting gekregen, gedaan. Werd gloeiend heet.

    Over Ferrari kan ik niet mee spreken.
    De kwaliteit van mijn projectoren vond ik zelf toch ook maar matig, problemen bij wisselen en focussen.

    Comment


    • #17
      Re: Leica en hun prijzen

      Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
      Als een "gewone" Leica niet duur genoeg is, dan hebben ze altijd nog special editions waarmee je nog meer opvalt terwijl die rond je nek hangt... https://www.apotelyt.com/photo-camer...pecial-edition

      Ze mogen die zo duur maken als ze willen, er zal altijd wel iemand zijn die er eentje koopt (niet echt om foto's mee te maken, maar vooral om te laten zien dat hij geld teveel heeft).
      Vergelijk het met iemand die op een naturistenstrand met zijn hals vol met gouden kettingen paradeert: die wordt er ook niet mooier op.

      Comment


      • #18
        Re: Leica en hun prijzen

        Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
        Ik denk dat de meeste Leicas in vitrines of kluizen staan, niet ergens in een fototas klaar om foto's te maken.


        Zo ken ik er ook een, hij had een bijstandsuitkering en werd tot zijn vijftigste door zijn bemiddelde moeder onderhouden.
        Hij kocht regelmatig weer een nieuw model Leica voor in de kast, soms maakte hij foto's en die waren niet om aan te zien.

        Comment


        • #19
          Re: Leica en hun prijzen

          Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
          Zo ken ik er ook een, hij had een bijstandsuitkering en werd tot zijn vijftigste door zijn bemiddelde moeder onderhouden.
          Hij kocht regelmatig weer een nieuw model Leica voor in de kast, soms maakte hij foto's en die waren niet om aan te zien.
          Dat meen je niet
          Waar een wil is, is een weg
          ---------------------------------

          Comment


          • #20
            Re: Leica en hun prijzen

            Laat de mensen toch doen wat ze zelf willen.

            Ik heb 4 Porsches, en in het handschoenkastje van elk ligt een Leica.
            (Zo noem ik mijn kinderen wel eens)

            Comment


            • #21
              Re: Leica en hun prijzen

              Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
              Laat de mensen toch doen wat ze zelf willen.

              Ik heb 4 Porsches, en in het handschoenkastje van elk ligt een Leica.
              (Zo noem ik mijn kinderen wel eens)
              Vroeger werd altijd gezegd dat een kind = een huis, maar dat was misschien ietske overdreven.
              Maar dat ze geld kosten.....
              Die Porsche met Leica zal het wel meer benaderen.

              Sommigen geven tot 30.000.000 dollar om te weten hoe laat het is. Maar als zij daar gelukkig mee zijn of plezier aan beleven, so what.
              Zo heeft ieder zijn speeltje zeker. Maar het ene kost al wat meer dan het andere, al naargelang hoeveel men er wil/kan aan spenderen.

              Comment

              Working...
              X