Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto posten op BD

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Foto posten op BD

    Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
    Zie je wel dat je het kunt!
    Was toch zweten :-)

    Comment


    • #17
      Re: Foto posten op BD

      Maar hiermee hebben we, dankzij Djivan, een nieuwe gratis host. "Voor zolang als het duurt..." zou Herman Van Veen zingen.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #18
        Re: Foto posten op BD

        Oorspronkelijk geplaatst door thierry ysebaert Bekijk bericht
        Eureka !

        Rechts bovenaan (je foto )kan je een venstertje openen met opties ; get share links , dan hoef je niets toetevoegen :-)

        Grtjs Thierry en nogmaals bedankt !
        Dat is het .

        Comment


        • #19
          Re: Foto posten op BD

          Ja, ik heb er ook last mee.

          Photobucket is vanaf nu niet meer gratis.

          Ik heb nu het betaalabonnement genomen voor 59,99 per jaar, betaald met MasterCard en onmiddellijk waren mijn foto's terug zichtbaar.



          Oorspronkelijk geplaatst door thierry ysebaert Bekijk bericht
          Ik post gewoonlijk mijn foto's hier op BD via Photobucket . Ik merk echter dat ze mijn foto-linken blokkeren . Ik heb nochtans maar 2 procent in gebruik daar ................
          Zijn er nog mensen die hier last mee hebben . Of hoe kan ik vlotter werken dan via Photobucket ? Waar vind ik het terug hier op BD ? :-)

          Grtjs Thierry en en alvast bedankt
          Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
          Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

          BD0460BE

          Comment


          • #20
            Re: Foto posten op BD

            Photobucket recently started charging $400/year for a service that used to be free, breaking billions of images across the web in one fell swoop. Users are NOT happy.



            Als ze niet genoeg geld binnenkrijgen van de reclame, dan is het onmogelijk om alle kosten te blijven betalen.
            Dan kunnen ze kiezen tussen alles stopzetten, of iedereen mee te laten betalen.

            Vroeger gebruikte ik (en nog een heleboel anderen hier op het forum) Fotopic om mijn foto's online te zetten.
            Ik had er zelfs een betalend account, maar op een zeker ogenblik hebben die er plotseling (zonder waarschuwing) de stekker uitgetrokken.
            Toen ben ik naar Smugmug overgestapt, dat is niet gratis, maar ik denk wel dat het een van de beste websites in zijn soort is, en de kostprijs valt best mee.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

            Comment


            • #21
              Re: Foto posten op BD

              Oorspronkelijk geplaatst door Bachus1909 Bekijk bericht
              Ja, ik heb er ook last mee.

              Photobucket is vanaf nu niet meer gratis.

              Ik heb nu het betaalabonnement genomen voor 59,99 per jaar, betaald met MasterCard en onmiddellijk waren mijn foto's terug zichtbaar.
              Als ik het goed begrijp, en je wil hier op BD foto's plaatsen die ge-host worden op Photobucket, moet je meteen voor de zwaarste () versie van het Photobucket lidmaatschap gaan.
              Een paar screenshots (die ik bij Imgur zet):


              en



              Nog even de prijzen meegeven:

              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #22
                Re: Foto posten op BD

                Ja,dat wordt dan blijkbaar 399,99 $ voor een jaar.
                Als je maar enkele foto's post per jaar,wel dure foto's..

                Comment


                • #23
                  Re: Foto posten op BD

                  Oorspronkelijk geplaatst door demuro Bekijk bericht
                  Ja,dat wordt dan blijkbaar 399,99 $ voor een jaar.
                  Als je maar enkele foto's post per jaar,wel dure foto's..
                  Das een Muyters berekening denk ik :-) Je mag er nog wat bij doen :-)
                  In ieder geval Photobucket werkte al wat (erg) traag en is voor mij nu een afgesloten hoofdstuk !
                  Grtn Thierry

                  Comment


                  • #24
                    Re: Foto posten op BD

                    Ik heb een betalend account bij Jalbum, 10 Gb ruimte en zeer betaalbaar (iets van naar schatting 25 € per jaar). Korting als je per 2 jaar neemt.

                    Zeer veel mogelijkheden ook om reeksen te maken, presentatiemogelijkheden om de foto's te tonen, watermerk, achtergronden, ...

                    Vroeger gebruikte ik nogal eens picasa voor reeksen waarvan ik niet graag had dat ze tussen mijn andere stonden. Opeens waren die helemaal piepedada

                    Comment


                    • #25
                      Re: Foto posten op BD

                      Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
                      Ik gebruik al jaren dropbox en vind dat toch vrij gebruiksvriendelijk, ondanks alle wijzigingen die ze onlangs hebben aangebracht.
                      Hoe doe jij dat? Ik heb jaren dropbox gebruikt maar na de wijzigingen lukte dat niet meer.....ik ga nu via Flickr
                      vriendelijke groeten, Sien

                      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                      Comment


                      • #26
                        Re: Foto posten op BD

                        Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
                        Hoe doe jij dat? Ik heb jaren dropbox gebruikt maar na de wijzigingen lukte dat niet meer.....ik ga nu via Flickr
                        in de link delen de 0 op het einde veranderen door een 1

                        Comment


                        • #27
                          Re: Foto posten op BD

                          Als iemand geld wilt uitgeven om foto's te linken denk ik dat een eigen website/domeinnaam de beste oplossing is. Daar heb je (bijna) 100% controle over en veel kost dat niet.
                          Om gratis foto's online te zetten en te linken gebruik ik al jaren tinypic.com
                          Canon 500D + Sigma 17-70 f/2.8-4.5 + Canon 70-300 f/4-5.6 IS + Sigma 30 f/1.4 + Canon 85 f/1.8

                          Comment

                          Working...
                          X