Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto posten op BD

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto posten op BD

    Ik post gewoonlijk mijn foto's hier op BD via Photobucket . Ik merk echter dat ze mijn foto-linken blokkeren . Ik heb nochtans maar 2 procent in gebruik daar ................
    Zijn er nog mensen die hier last mee hebben . Of hoe kan ik vlotter werken dan via Photobucket ? Waar vind ik het terug hier op BD ? :-)

    Grtjs Thierry en en alvast bedankt

  • #2
    Re: Foto posten op BD

    Ik gebruik al jaren dropbox en vind dat toch vrij gebruiksvriendelijk, ondanks alle wijzigingen die ze onlangs hebben aangebracht.
    Groetjes,
    Dominic

    Comment


    • #3
      Re: Foto posten op BD

      Let maar op dat je niet op je kop krijgt.Al van 2008 op dit forum,en nu die vraag.
      Heb ook een topic gestart,hoe bewerken jullie etc. Onder software.
      ter zake nu:heb even geprobeerd om iets op te laden op bucket,en kan het ook in laden op BD,en dat gaat dus wel.Alleen de scherpte is niet wat je ervan verwacht.
      Dus dat probleem dat jij hebt, heb ik niet.

      Comment


      • #4
        Re: Foto posten op BD

        Werk al 10 jaar met Bucket zonder problemen.
        Maar inderdaad de scherpte gaat wat achteruit.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Foto posten op BD

          Oorspronkelijk geplaatst door demuro Bekijk bericht
          Let maar op dat je niet op je kop krijgt.Al van 2008 op dit forum,en nu die vraag. ha ha ja , ik weet het :-) .
          Heb ook een topic gestart,hoe bewerken jullie etc. Onder software.
          ter zake nu:heb even geprobeerd om iets op te laden op bucket,en kan het ook in laden op BD,en dat gaat dus wel.Alleen de scherpte is niet wat je ervan verwacht.
          Dus dat probleem dat jij hebt, heb ik niet.
          Het is sinds gisteren ; http://forum.belgiumdigital.com/f41/she-526876.html en zoals je merkt met een foto die er al een tijdje stond :-)

          Comment


          • #6
            Re: Foto posten op BD

            Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
            Ik gebruik al jaren dropbox en vind dat toch vrij gebruiksvriendelijk, ondanks alle wijzigingen die ze onlangs hebben aangebracht.
            Dropbox - ik gebruikte dat om foto's op te sturen . Nu werk ik met We Transfert - meer tevreden van . Maar ik ga dus even zien bij / met Dropbox . Dankjewel .

            Comment


            • #7
              Re: Foto posten op BD

              Pas terug uit vakantie (met beperkt internet) en het zal nog even duren eer ik door mijn mail, fora, e.d. door ben, maar tussen mijn mail vind ik dit:


              wel... niet dit exact, maar wel een mededeling dat ik moet upgraden.
              Zal wel een ander oplossing zoeken. Ik gebruik al heel lang Dropbox voor mijn foto's, maar Photobucket voor mijn screenshots, e.d. Mijn vrouw gebruikt ook Photobucket, dus voor haar zullen we sowieso een oplossing moeten vinden.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.3.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.5)

              Comment


              • #8
                Re: Foto posten op BD

                Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                Pas terug uit vakantie (met beperkt internet) en het zal nog even duren eer ik door mijn mail, fora, e.d. door ben, maar tussen mijn mail vind ik dit:


                wel... niet dit exact, maar wel een mededeling dat ik moet upgraden. UPGRADEN , in dit geval een eufemisme voor BETALEN :-)
                Zal wel een ander oplossing zoeken. Ik gebruik al heel lang Dropbox voor mijn foto's, maar Photobucket voor mijn screenshots, e.d. Mijn vrouw gebruikt ook Photobucket, dus voor haar zullen we sowieso een oplossing moeten vinden.
                Als u een goeie (nieuwe ) oplossing heeft , laat u het dan weten . Misschien YouPic ? Ik ben zeer tevreden v Flickr - maar daar post ik alleen mijn (vervallen) rozen - anders wordt het zo'n gemengd zooitje.................
                Grtn Thierry

                Comment


                • #9
                  Re: Foto posten op BD

                  Oorspronkelijk geplaatst door thierry ysebaert Bekijk bericht
                  Als u een goeie (nieuwe ) oplossing heeft , laat u het dan weten . Misschien YouPic ? Ik ben zeer tevreden v Flickr - maar daar post ik alleen mijn (vervallen) rozen - anders wordt het zo'n gemengd zooitje.................
                  Grtn Thierry
                  https://www.flickr.com/photos/244267...h/35591664386/
                  Ik snap niet waarom er zo weinig zijn die Imgur gebruiken... nog nooit last mee gehad.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Foto posten op BD

                    Had er nog maar nauwelijks van gehoord.
                    Dus even een account aangemaakt, en de screenshot die ik gisteren wilde posten (maar die door Photobucket geconverteerd werd tot wat je in mijn vorige post ziet) naar Imgur opgeladen. ik moest wel even zoeken naar de juiste code (heb een code met JPG extensie nodig), en hier uiteraard met de IMG-tags posten:




                    En wat zie ik? Het werkt!
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.3.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.5)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Foto posten op BD



                      Zo dus ( hoop ik :-)

                      Grtjs en allen dank v d hulp !!!!

                      Niet dus :-) zo misschien ; http://imgur.com/a/3pR58

                      Die code waar/hoe vind je die ?

                      Comment


                      • #12
                        Re: Foto posten op BD

                        Je moet idd een code hebben met de extensie jpg achteraan. Dus ik klik rechts op de foto, en kies van het popup menu: Open link in new tab
                        Dan ga ik naar die tab, en kopieer het adres van de adresbalk. In jouw geval is dat: http://i.imgur.com/4aCIIkb.jpg.
                        Dat nog even tussen de IMG-tags plaatsen (ik heb ook nog gecentreerd):
                        HTML-code:
                        [center][IMG]http://i.imgur.com/4aCIIkb.jpg[/IMG][/center]

                        Maar ik stel toch voor dat je eerst de foto verkleint naar reglementaire afmetingen, of je gaat hier op BD problemen krijgen.
                        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.3.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.5)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Foto posten op BD

                          Again :-)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Foto posten op BD

                            Zie je wel dat je het kunt!
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.3.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.5)

                            Comment


                            • #15
                              Re: Foto posten op BD

                              Eureka !

                              Rechts bovenaan (je foto )kan je een venstertje openen met opties ; get share links , dan hoef je niets toetevoegen :-)

                              Grtjs Thierry en nogmaals bedankt !

                              Comment

                              Working...
                              X