Re: Kamera express Antwerpen
twee maal mee te maken gehad. eerste maal zag ik dat een bepaalde softbox op voorraad was in antwerpen dus ik er naar toe (+40 km). daar aan gekomen kreeg ik te horen dat hij niet in de winkel was maar in een magazijn elders. Kon ten vroegste morgen er zijn. toch ff laten horen dat ik dus niet graag voor niets zo ver rijd en vooraf zelf via de chat gevraagd had of ik kon vertrouwen op de status. Toen werd het stil en vroeg hij na een onaangename stilte of ik dan toch de softbox wou bestellen, gevolgd door een sarcastische blik van mij.
Tweede keer iets via webshop besteld, kwestie van niet weer voor niets te rijden. Na 3 dagen nog steeds niets ontvangen. Mail gestuurd, geen antwoord. 2 dagen later gebeld. Meneer beweerde nergens een mail terug te vinden. Kan gebeuren denk ik dan. Keek het na en volgens hun was het pakket de dag nadien geleverd bij mij thuis. Kon dus niet want ik was die dag thuis en bij de buren had ik ook al geweest om na te vragen. hij ging het navragen en ging me terug bellen. Ku ken ik dat zinnetje al wel en belde de avond nadien zelf terug. Weer zelfde verhaald, persoon wist van niets en pakket zou geleverd zijn. deze keer beetje kwaad geworden en gedreigd met klacht in te dienen indien ze mij het niet een bewijs van levering met handtekening konen voorschotelen of geld terug stortte binnen 24U. na twee dagen nog geen geld gezien te hebben toch maar klacht ingediend bij ombudsman en hun kopie gestuurd van de mail. Dag later was mijn geld terug gestort.
kortom mij zien ze er nooit meer. Ik heb al in verschillende winkels gekocht maar nog nooit zo geen gezever gehad als bij hun. verkopers zijn wel vriendelijk maar ook niet de meest slimme, of toch niet die ik trof. Laatste keer vorig jaar met een kennis daar geweest voor een lens om te filmen. toen hij een vraag stelde over de t stop waarde viel de verkoper uit de lucht. had nog nooit van die term gehoord.
tweedehands zou ik er ook niets kopen, hun prijs is veel te hoog in vergelijking met nieuw
twee maal mee te maken gehad. eerste maal zag ik dat een bepaalde softbox op voorraad was in antwerpen dus ik er naar toe (+40 km). daar aan gekomen kreeg ik te horen dat hij niet in de winkel was maar in een magazijn elders. Kon ten vroegste morgen er zijn. toch ff laten horen dat ik dus niet graag voor niets zo ver rijd en vooraf zelf via de chat gevraagd had of ik kon vertrouwen op de status. Toen werd het stil en vroeg hij na een onaangename stilte of ik dan toch de softbox wou bestellen, gevolgd door een sarcastische blik van mij.
Tweede keer iets via webshop besteld, kwestie van niet weer voor niets te rijden. Na 3 dagen nog steeds niets ontvangen. Mail gestuurd, geen antwoord. 2 dagen later gebeld. Meneer beweerde nergens een mail terug te vinden. Kan gebeuren denk ik dan. Keek het na en volgens hun was het pakket de dag nadien geleverd bij mij thuis. Kon dus niet want ik was die dag thuis en bij de buren had ik ook al geweest om na te vragen. hij ging het navragen en ging me terug bellen. Ku ken ik dat zinnetje al wel en belde de avond nadien zelf terug. Weer zelfde verhaald, persoon wist van niets en pakket zou geleverd zijn. deze keer beetje kwaad geworden en gedreigd met klacht in te dienen indien ze mij het niet een bewijs van levering met handtekening konen voorschotelen of geld terug stortte binnen 24U. na twee dagen nog geen geld gezien te hebben toch maar klacht ingediend bij ombudsman en hun kopie gestuurd van de mail. Dag later was mijn geld terug gestort.
kortom mij zien ze er nooit meer. Ik heb al in verschillende winkels gekocht maar nog nooit zo geen gezever gehad als bij hun. verkopers zijn wel vriendelijk maar ook niet de meest slimme, of toch niet die ik trof. Laatste keer vorig jaar met een kennis daar geweest voor een lens om te filmen. toen hij een vraag stelde over de t stop waarde viel de verkoper uit de lucht. had nog nooit van die term gehoord.
tweedehands zou ik er ook niets kopen, hun prijs is veel te hoog in vergelijking met nieuw
Comment