Wie heeft er al bij kamera express Antwerpen aankopen gedaan en er goede ervaringen mee gehad?
Zelf heb ik er een Canon 5D mark IV gekocht en terug verkocht. Waarom?
Ze zeiden als je een review geeft over onze winkel op bijv kieskeurig.be dan krijg je 5j extra garantie en daarvoor moet je niets doen wij krijgen die reviews automatisch ook aan en weten we dat deze van jou komt en krijg je die 5j garantie. Dus ik doe dat.
Enkele dagen later lees ik op hun website dat je wel alles naar hen moet doorsturen.
Dus ik neem contact op met hun klantendienst en ze bevestigen dat ik al de gegevens wel via de website moet doorsturen dat dit niet automatisch gebeurd en dat ik de link van mijn review er ook moet bijplaatsen. Als ik hen zeg dat ik die niet heb zeggen ze nou ja dan geen 5j garantie. En dat onze collegas in Antwerpen gezegd hebben dat dit allemaal automatisch gebeurd is zeker niet waar.
En dit terwijl ik het op email ook nog eens heb staan en dat de shopverantwoordelijke daar zegt : Sorry was een vergissing van me je moet het inderdaae via de website allemaal aanmelden.
Dat aanmelden enzo allemaal geen probleem, maar dat ze je foutieve info geven is wel een probleem voor mij.
Recent heeft een kennis er screenprotectors gekocht en ondervindt er problemen mee. Ze leveren hem nieuwe door hen geplaatst en enkele uren later terug hetzelfde probleem. Ze gingen het onderzoeken en hem op de hoogte houden.
3 weken verder en nog niets van hen gehoord stuurt hij hen een email die ze zelfs niet meer beantwoorden.
En rechtstreeks contact met de winkel via telefoon kan ook niet!
Nog iemand deze ervaringen met die winkel gehad? Het liefst van al wilt mijn kennis gewoon zijn geld terug op zijn rekeningnummer want hij heeft totaal geen zin om nog tot in Antwerpen te gaan. En ik ook niet eerlijk gezegd met die onbetrouwbare nederlanders.
Zelf heb ik er een Canon 5D mark IV gekocht en terug verkocht. Waarom?
Ze zeiden als je een review geeft over onze winkel op bijv kieskeurig.be dan krijg je 5j extra garantie en daarvoor moet je niets doen wij krijgen die reviews automatisch ook aan en weten we dat deze van jou komt en krijg je die 5j garantie. Dus ik doe dat.
Enkele dagen later lees ik op hun website dat je wel alles naar hen moet doorsturen.
Dus ik neem contact op met hun klantendienst en ze bevestigen dat ik al de gegevens wel via de website moet doorsturen dat dit niet automatisch gebeurd en dat ik de link van mijn review er ook moet bijplaatsen. Als ik hen zeg dat ik die niet heb zeggen ze nou ja dan geen 5j garantie. En dat onze collegas in Antwerpen gezegd hebben dat dit allemaal automatisch gebeurd is zeker niet waar.
En dit terwijl ik het op email ook nog eens heb staan en dat de shopverantwoordelijke daar zegt : Sorry was een vergissing van me je moet het inderdaae via de website allemaal aanmelden.
Dat aanmelden enzo allemaal geen probleem, maar dat ze je foutieve info geven is wel een probleem voor mij.
Recent heeft een kennis er screenprotectors gekocht en ondervindt er problemen mee. Ze leveren hem nieuwe door hen geplaatst en enkele uren later terug hetzelfde probleem. Ze gingen het onderzoeken en hem op de hoogte houden.
3 weken verder en nog niets van hen gehoord stuurt hij hen een email die ze zelfs niet meer beantwoorden.
En rechtstreeks contact met de winkel via telefoon kan ook niet!
Nog iemand deze ervaringen met die winkel gehad? Het liefst van al wilt mijn kennis gewoon zijn geld terug op zijn rekeningnummer want hij heeft totaal geen zin om nog tot in Antwerpen te gaan. En ik ook niet eerlijk gezegd met die onbetrouwbare nederlanders.
Comment