Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kamera express Antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Kamera express Antwerpen

    twee maal mee te maken gehad. eerste maal zag ik dat een bepaalde softbox op voorraad was in antwerpen dus ik er naar toe (+40 km). daar aan gekomen kreeg ik te horen dat hij niet in de winkel was maar in een magazijn elders. Kon ten vroegste morgen er zijn. toch ff laten horen dat ik dus niet graag voor niets zo ver rijd en vooraf zelf via de chat gevraagd had of ik kon vertrouwen op de status. Toen werd het stil en vroeg hij na een onaangename stilte of ik dan toch de softbox wou bestellen, gevolgd door een sarcastische blik van mij.

    Tweede keer iets via webshop besteld, kwestie van niet weer voor niets te rijden. Na 3 dagen nog steeds niets ontvangen. Mail gestuurd, geen antwoord. 2 dagen later gebeld. Meneer beweerde nergens een mail terug te vinden. Kan gebeuren denk ik dan. Keek het na en volgens hun was het pakket de dag nadien geleverd bij mij thuis. Kon dus niet want ik was die dag thuis en bij de buren had ik ook al geweest om na te vragen. hij ging het navragen en ging me terug bellen. Ku ken ik dat zinnetje al wel en belde de avond nadien zelf terug. Weer zelfde verhaald, persoon wist van niets en pakket zou geleverd zijn. deze keer beetje kwaad geworden en gedreigd met klacht in te dienen indien ze mij het niet een bewijs van levering met handtekening konen voorschotelen of geld terug stortte binnen 24U. na twee dagen nog geen geld gezien te hebben toch maar klacht ingediend bij ombudsman en hun kopie gestuurd van de mail. Dag later was mijn geld terug gestort.

    kortom mij zien ze er nooit meer. Ik heb al in verschillende winkels gekocht maar nog nooit zo geen gezever gehad als bij hun. verkopers zijn wel vriendelijk maar ook niet de meest slimme, of toch niet die ik trof. Laatste keer vorig jaar met een kennis daar geweest voor een lens om te filmen. toen hij een vraag stelde over de t stop waarde viel de verkoper uit de lucht. had nog nooit van die term gehoord.

    tweedehands zou ik er ook niets kopen, hun prijs is veel te hoog in vergelijking met nieuw
    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

    Comment


    • #32
      Re: Kamera express Antwerpen

      Ben al een drietal jaren vaste klant bij kamera express : ik doe daar regelmatig aankopen, steeds goed behandeld geweest, ook heel goede informatie over de artikelen; wil je opinie, kan je die krijgen maar ze dringen nooit wat op.
      kort geleden via de webshop een handgrip gekocht : per ongeluk dubbel besteld, volgende morgen hierover met nederland gebeld om er één te cancelen : binnen de week stond het geld terug op mijn rekening.
      ik heb absoluut geen klagen, integendeel, en ik kom er héél regelmatig, dus mijn review over deze winkel betreft niet een éénmalig bezoek of enkel bezoeken.
      ik vertrek binnen een uurtje trouwens terug richting antwerpen om twee extra batterijen voor mijn X-T2 ...
      trouwens, het personeel is heel kundig, en als ze eens iets niet weten : hoe kan het ook anders ... het is een snel evoluerende markt en er is zoveel te weten en te leren : give them a break, zeg ...
      en zoals eerder gezegd hierboven : ten allen tijde twee personen achter de winkeltoog, doorgaans drie, je moet zelden wachten : als iemand iets niet weet, wordt er overlegd met een collega ..

      en néén, ik word niet gesponsord, ben geen familie, heb geen aandelen in de firma...
      ben gewoon een tevreden klant.
      en blij met mijn X-T2

      Comment


      • #33
        Re: Kamera express Antwerpen

        We zijn allemaal tevreden over de winkel waar we ons materiaal kopen en de meeste hebben ervaring met winkels waar het al eens fout is gelopen.
        Zelf was ik ook eens binnen gegaan bij Konijn omdat ik in de buurt moest zijn voor het werk.
        Ik had een lensplate nodig en zei de verkoper dat ik wel heel weinig kocht ...
        Nooit meer binnen geweest.

        Een andere winkel was prima in zijn beginjaren en er veel gekocht tot men plots besliste er frigo’s en wasmachines bij te nemen en er personeel kwam die op zijn zachts gezegd raar advies gaf.
        Nu mijn stek gevonden in een West Vlaamse familiezaak die niet alle merken verkoopt maar gelukkig wel “mijn” merk. Is het de goedkoopste? Niet altijd maar wel een faire en eerlijke prijs en reeds jaren er een blijde klant .

        Comment


        • #34
          Re: Kamera express Antwerpen

          Heel goede ervaring gehad met deze zaak....
          Enkele weken geleden interesse betoond in hun outlet lens Nikkor 500MM ed D , maar wilde ze natuurlijk voor ik ze kocht graag eens op mijn camera zetten en toch enkele foto's maken...geen probleem ze zouden me een seintje geven als de lens in a'pen was...de volgende dag al bericht
          gekregen dat ze er was...Had ondertussen ook gezien dat je producten kunt inruilen ...das inruilprijs gevraagd....ff onderhandeld (wat dus perfect mogelijk is, niks overdreven maar geeft je toch een gevoel van erkenning), zag enkele dagen later dat ze nog eenzelfde lens in occasion hadden,
          ook gevraagd of ik deze kon bekijken in a'pen geen probleem...zou dan wel enkele dagen duren ...idd enkele dagen (2dagen) later berichtje dat beiden terplaatse waren....afspraak gemaakt voor vrijdag voormiddag....wel niet gemakkelijk om parking voor hun zaak te hebben...
          Heel vriendelijk ontvangen in een moderne winkel zonder veel poespas ook de manier van afhandelen gebeurde correct en zoals afspraak in de mail...nog een gratis attribuut erbij gevraagd twv 139 euro ...geen probleem, alleen dit was niet beschikbaar in antwerpen ze zouden me het
          gratis nasturen, s'anderdaags perfect aangeleverd gekregen...dan ga je buiten met een goed gevoel....nu fingerscross dat de lens het ook zo goed zal dan...

          Groetjes
          Freddy
          https://fredor2.wixsite.com/my-site

          Comment


          • #35
            Re: Kamera express Antwerpen

            Nu ze konijn hebben overgenomen kan je er bijna niet meer om heen.

            Onlangs 2 lensjes gekocht.
            Bij de eerste een hoop "gratis" opleidingen gekregen, vooral reclame voor materiaal, ik denk niet dat veel mensen dat echt kopen.
            Tweede was als "occasion" + 1j garantie verkrijgbaar voor 1/3 minder, maar bleek achteraf gewoon een nieuwe zonder doos.

            Geen reden tot klagen.

            Comment


            • #36
              Re: Kamera express Antwerpen

              Sedert 3 jaar al wat gekocht in Antwerpen en altijd correct bediend geweest.
              Nog nooit iets moeten terugsturen dus over de na-service kan ik niet oordelen.

              Dat het geen "deskundig" personeel is lig ik persoonlijk niet wakker van. Ik maak mijn keuze voor mezelf op basis van deftige reviews ala DxOMarks en ervaringen die andere fotografen hebben.
              Om maar te zeggen: vraag aan 3 "deskundigen" welke zij de beste 50mm lens vinden en je zal waarschijnlijk 3 verschillende antwoorden krijgen.

              't Is een winkel hé en dat daar meer fototassen in display staan dan lenzen maakt mij niet uit. Mijn keuze is al op voorhand gemaakt en ik ga ernaartoe als de prijs correct is.

              Oh ja, en wat die Google en andere reviews betreft: die lees ik zelfs niet want die zeggen vaak meer over de auteur dan het product.
              Ooit eens een review ve "fotograaf" gelezen over een manual focus lens (Zeiss) die als minpunt aangaf dat ze geen autofocus had.
              Last edited by tcf; 20 december 2018, 14:28.

              Comment


              • #37
                Re: Kamera express Antwerpen

                Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                Voor uitleg betaalt niemand. Service... tja, hoe dikwijls heb je dat nodig, en wat levert dat op?
                Tja, uitleg is ook service. Net zoals een toestel of lens eens te kunnen vastnemen en testen.
                Om die reden koop ik bij A&C, en als je een zaterdag gaat merk je dat ik niet de enige ben die dit nog doet.
                Klantvriendelijk zijn ze er wel, en nemen zeker de tijd je bij te staan.

                Comment

                Working...
                X