Gisteren reageer ik op een 2dehands zoekertje van iemand die een Canon 5D mark III aanbied wegens een mark IV cadeau gekregen. Vannacht krijg ik volgend mailtje terug:
Ik bedank u voor de reactie op mijn advertentie
Voor de Canon EOS 5D Mark III Body die ik had aangeboden.
Helaas wil ik u mededelen dat ik de 5D Mark III vanmiddag heb verkocht,
de eigenaar heeft het direct opgehaald.
Maar ik wil u hierdoor ook niet teleurstellen,
Op de doos was er een factuur aanwezig van een webshop waar deze EOS 5D Mark III is aangeschaft,
Ik hoop dat u er hier een kunt aanschaffen, www.kristalelektro.com
De Canon EOS 5D Mark III Body kost er 1679,- EURO
Het gaat waarschijnlijk om een tijdelijke actie.
Met vriendelijke groet,
Amanda Vissers
ps: ik had een kortingbon gekregen van 50 Euro misschien kan je het nog gebruiken CRIS2017
Ik vertrouw het zaakje niet. Temeer omdat er nog een bon van 50 euro korting bij zit.
Ik weet niet of er hier nog mensen dergelijke mail gekregen hebben als reactie op een 2de hands body of al ervaring hebben met die kristalelektro maar wou dit toch even met jullie delen. Het betreffende zoekertje is reeds verdwenen maar nu trok een ander mijn aandacht : https://www.2dehands.be/foto-camera/...325967660.html dit nieuwe zoekertje is geplaatst op het tijdstip dat ik mijn mail heb gekregen. Ik denk dat het om dezelfde verkoper gaat. Ik heb ook op dit zoekertje gereageerd ben benieuwd
Eens op whois gekeken naar het domein naam van die kristalelektro denk dat deze geregistreerd is in Rusland.
mir
Ik bedank u voor de reactie op mijn advertentie
Voor de Canon EOS 5D Mark III Body die ik had aangeboden.
Helaas wil ik u mededelen dat ik de 5D Mark III vanmiddag heb verkocht,
de eigenaar heeft het direct opgehaald.
Maar ik wil u hierdoor ook niet teleurstellen,
Op de doos was er een factuur aanwezig van een webshop waar deze EOS 5D Mark III is aangeschaft,
Ik hoop dat u er hier een kunt aanschaffen, www.kristalelektro.com
De Canon EOS 5D Mark III Body kost er 1679,- EURO
Het gaat waarschijnlijk om een tijdelijke actie.
Met vriendelijke groet,
Amanda Vissers
ps: ik had een kortingbon gekregen van 50 Euro misschien kan je het nog gebruiken CRIS2017
Ik vertrouw het zaakje niet. Temeer omdat er nog een bon van 50 euro korting bij zit.
Ik weet niet of er hier nog mensen dergelijke mail gekregen hebben als reactie op een 2de hands body of al ervaring hebben met die kristalelektro maar wou dit toch even met jullie delen. Het betreffende zoekertje is reeds verdwenen maar nu trok een ander mijn aandacht : https://www.2dehands.be/foto-camera/...325967660.html dit nieuwe zoekertje is geplaatst op het tijdstip dat ik mijn mail heb gekregen. Ik denk dat het om dezelfde verkoper gaat. Ik heb ook op dit zoekertje gereageerd ben benieuwd
Eens op whois gekeken naar het domein naam van die kristalelektro denk dat deze geregistreerd is in Rusland.
mir
Comment