Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opgelet voor webshop kristalelektro.com

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: webshop kristalelektro.com betrouwbaar ?

    Helaas zijn er altijd mensen die in de val trappen. Hopelijk zien ze hun centen nog terug.

    mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

    Comment


    • #17
      Re: webshop kristalelektro.com betrouwbaar ?

      Oorspronkelijk geplaatst door KristofAllaerts Bekijk bericht
      Ik heb hen ook gevraagd naar hun adres en btwnummer. Heb antwoord gekregen dat ze dit verborgen houden om ervoor te zorgen dat malafide webshops hen niet kunnen kopiëren.
      Wel grappig dat ze mailen van een gmail account.

      Ik ben zaakvoerder van Kristal Elektro Group. (handelsnaam zal ik niet vermelden)
      Zij hebben gewoon onze naam gestolen en proberen daar nu zo klanten mee te lokken. Ik heb zelf als meerdere mails ontvangen van onze bestaande klanten om te vragen of de nieuwe site kristalelektro.com wel van ons is....

      Pas er dus maar mee op!!
      Zou je niet beter klacht neerleggen bij de politie, alvorens je firmanaam nog meer slechte publiciteit krijgt.

      Comment


      • #18
        Re: webshop kristalelektro.com betrouwbaar ?

        Ben ik volop mee bezig. Maar of dat iets zal uithalen....

        Comment


        • #19
          Re: webshop kristalelektro.com betrouwbaar ?

          Oorspronkelijk geplaatst door KristofAllaerts Bekijk bericht
          Ben ik volop mee bezig. Maar of dat iets zal uithalen....
          Niks , zelfs bij ne pv onder de 1000 euro start het gerecht die zaak niet

          Comment


          • #20
            Re: webshop kristalelektro.com betrouwbaar ?

            Dus altijd betalen met Paypal of een goede kredietkaart, dan kan je tenminste je waarborg internet aankopen aanspreken.

            Comment


            • #21
              Re: webshop kristalelektro.com betrouwbaar ?

              Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
              Dus altijd betalen met Paypal of een goede kredietkaart, dan kan je tenminste je waarborg internet aankopen aanspreken.
              De "normale" werkwijze voor oplichting bij valse webshops is dat er iets verkeerd loopt bij betaling met PP of CC en om dan "uitzonderlijk" over te schrijven op "hun" rekening. Achteraf blijkt dan dat het om een rekening van een katvanger gaat die kaart + code uitleende voor een percentje. Als er al iets van komt na een klacht traceert men de katvanger die alles moet terug betalen maar dat niet kan. De reden dat ze katvanger worden is meestal omdat ze "geen nagel hebben om aan hun g*t te krabben" en al een hoop schulden. De echte schuldigen zijn zo goed als onmogelijk te vatten.
              bye, Maurice
              https://on4bam.com/
              Nikon D7500

              Comment

              Working...
              X