Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Ik kan je verzekeren niet het niet alleen nieuw behang is! Wat onder de kap zit is een veel grotere upgrade.
Oorspronkelijk geplaatst door peter
peter
't Was maar voor te lachen hoor Peter. Er is zelfs veel verandert,'k ben nog volop op ontdekkingsreis. Ik ben zelfs heel nieuwschierig,hoe dat allemaal draait ( met eigen server enz....) Nogmaals een dikke proficiat voor Peter en Sven hoor en bedankt voor jullie werk.( en de volledige Crew )
Ps De letters zijn standaard wat klein,maar dat heb ik zelfs gevonden.
Het zal wel wat wennen worden in het begin , maar JULLIE hebben prachtig werk geleverd op een zeer korte tijd PROFICIAT AAN ALLEN die dit mogelijk gemaakt hebben
Schitterend werk geleverd, mannen. Ik heb al _vele_ conversies (vooral pogingen tot...) mogen/moeten meemaken, maar zelden zo vlot weten gaan als bij jullie. Dit is werk van professionals!!!
Wel, zojuist het vernieuwde forum weer even aangedaan! En moet eerlijk mijn aanvankelijke gereserveerdheid bijstellen en zeggen dat ik "sterk het gevoel" heb dat het vernieuwde forum inderdaad een vooruitgang is! Heb nl. eens even de search functie onder handen genomen en gekeken of het lukte (en hoe snel), topics uit het grijze verleden (2001) te vinden zijn: Wel dat lukte uitstekend en ook nog eens razendsnel!! Kortom de schat aan informatie door velen hier bijeengebracht, is nu echt veel beter te bereiken!!
Nog een beetje onwenning in die nieuwe huis........
Het riekt hier nog naar de verf en de lijmen....
Maar het went wel.
Skitch
Ja, wel mooi die nieuwe kleurtjes he?
Zo grijs, lichtgrijs, donkergrijs en beige...mmmm
Misschien de kleuren voor mijn nieuwe computerkamer...; mooie schakeringen.
Comment