Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Knap werk, netjes volgens de planning en goed dat jullie iedereen op de hoogte hielden van de vorderingen.
Forum werkt heerlijk snel en ik zie gelijk al een paar interessante nieuwe features. Layout is wat mij betreft ook verbeterd, een wat frissere look met een goed kleurenpalet.
Ik ben er in elk geval erg blij mee []
/edit: oja, andere forumsoftware, smilies dus niet meer tussen [] haken
Hehehe, 't was eventjes spannend !!!
Maar dat hebben jullie knap gedaan. Voor zover het van hieruit kan beoordeeld worden, een zeer geslaagde overgang...
Eventjes wat probleempjes gehad om nieuw inlognummer vast te krijgen, maar dat was voornamelijk aan m'n eigen ongeduld te wijten...
Zeer modern ogend forum - modern en toch rustig !!! Proficiat !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Ja, santé Gerard! Da's hier wel efkes wennen jongens?!
Alles werkt wel héél snel - dat is een feit. Maf!
Belgium Digital oogt ook professioneler op die manier - hopelijk zullen de menselijke gedragingen ook in die lijn volgen Je weet wel wat ik bedoel ...
Tof dat je hier tegenwoordig een persoonlijke en interne email-account hebt eigenlijk. Leuk dat je een icon kan meegeven met je berichtgeving ...
Maar hé, zal dat nog wel gaan om foto's te posten met de [img] tracks????
Feit is ook wel dat ik het ontzettend zoeken vind naar bepaalde topics ... bvb naar een eigen laatste post; want de naam van de poster staat nou in het kleintjes onder de titel van de post, en dat is wel effe wennen en zoeken
De sterren zijn weg ... langs een kant is dat goed, maar langs een andere kant: het lijkt of ik hier niemand meer ken De sterren bij de naam hielpen me soms wel iemand te identificeren Maar ja, ook dat is wellicht een kwestie van wennen ...
Alé, al bij al ziet het er goed uit! Bedankt voor het nieuwe kleedje ...
Sam greetzzzzzzz U
------------------------------------------- Never apologize for showing feeling. When you do so, you apologize for the truth.
------------------------------------------- Canon Stuff
Comment