Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afzetterij met inktpatronen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Afzetterij met inktpatronen

    2 van mijn kinderen hebben zo'n Epson.
    Draaien al 2 jaar zonder bijvullen.
    Eentje is wel eens verstopt geraakt, maar door wat te prutsen is het gelukt om zonder kosten terug alles open te krijgen.
    Je mag die wel geen 2 maand laten staan zonder printen, maar voor de rest wel tevreden.
    Kwaliteit is minder dan een printer met patronen, maar voor studenten die soms hele cursussen in pdf krijgen, en graag met papier studeren is dat ideaal.

    Comment


    • #32
      Re: Afzetterij met inktpatronen

      Thanks Tommie1.

      Intussen ook wat geprutst aan mijn weigerende printer: inktpatronen eruitgehaald en daarna de spuitkoppen eruit en gereinigd. Hij doet het weer!!
      Dus het probleem is even van de baan.
      Een Epson ecotank of een laserprinter is dan voor de toekomst als de schoolgaande jeugd begint printwerk nodig te hebben....

      Comment


      • #33
        Re: Afzetterij met inktpatronen

        Goed gedaan !
        Doe regelmatig een spuitopeningen test en reinig de kop opnieuw in geval nodig.

        Ik heb zelfs ook nog niet ondervonden dat goedkope patronen zoals van de action schadelijk zouden zijn.
        De kleurvastheid zal wel minder zijn dan originele.
        Maar na 2 of 3 setjes heb je zoveel uitgespaard dat je gerust een nieuwe printer kan kopen.

        Comment


        • #34
          Re: Afzetterij met inktpatronen

          Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
          Dat weet ik. Probleem is dat die Canon enkel en alleen wordt gebruikt om te kopieren (en in feite enkel van zwartwitformulieren). Voor het eigenlijke printer gebruik ik een laser
          Hier ook een printer/Scanner in een om te kopiëren, maar dan van HP. En laser van Canon. Bij kopieën scannen we met de HP en printen uit met de Canon. De HP bevat niet eens de inkt patroon. Al hebben we er ooit gratis bij de HP gehad.
          Waar een wil is, is een weg
          ---------------------------------

          Comment


          • #35
            Re: Afzetterij met inktpatronen

            Mijn Canon inkjet is onlangs een plotse totaaldood gestorven. Weeral werk
            Wsl mijn eigen schuld want ik gebruikte hem bijna nooit, maar goed, liever dat dan haperen af en toe. Ik zal hem wel reanimeren.
            Nu, in 2017 vind ik het goed zot dat iemand nog zelf foto's afprint. Onbetaalbaar, in feite heb ik dat ding gekocht omdat mijn fotokopiemachine begon te slijten maar eerlijk gezegd : ik geloof niet dat ik er 250 kopies mee heb gemaakt.

            Op school beschikken ze dan eens over professionele Océ en Xerox-printers van een halve kamer groot, de vele foto's voor de opendeurdag maken ze dan op gewoon papier. Lijkt kwalitatief gewoon nergens op

            En zo is het altijd wel wat

            Comment

            Working...
            X