Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

21% BTW-korting - actie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 21% BTW-korting - actie

Heb net eens vergeleken met de prijzen bij MM Spanje. De verlaagde prijzen (- de BTW) in België, zijn de normale prijzen in Spanje zonder enige voordeelactie.

Comment

Net even gekeken wat de prijs van een Canon 70-200 2.8 mk2 is.
      1627 euro kan ik niet goedkoper vinden.

Dus met deze kom ik op mijn woorden terug.
      Vorige jaren was het een echt lachtertje met die actie, deze keer duwen ze echt onder de marktprijs.

Nu is mijn vraag of ik wel een 70-200 aan die scherpe prijs zal geleverd krijgen?
      Het is nogal redelijk eenvoudig om dan te gaan zeggen "sorry het is even uitverkocht"
      Je moet mij de trucken van de foor niet leren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
        Nu is mijn vraag of ik wel een 70-200 aan die scherpe prijs zal geleverd krijgen?
        Het is nogal redelijk eenvoudig om dan te gaan zeggen "sorry het is even uitverkocht"
        Je moet mij de trucken van de foor niet leren.
        De verkopers doen echt hun best hoor. Ik vroeg in Schoten iets dat daar niet meer op voorraad was. Onmiddellijk keken ze op hun computer en zagen dat er nog 1 in Antwerpen Centrum en 2 in Wilrijk waren. Ik had de keuze om te bestellen in Schoten (voor levering de volgende dag), ofwel zelf naar Antwerpen Centrum gaan.
        Vanuit Schoten het exemplaar van Antwerpen Centrum reserveren en daarna zelf afhalen, was niet mogelijk. Om parkeerproblemen in Antwerpen Centrum te vermijden, meteen naar vestiging Wilrijk gereden.

Comment

De tamron 70-200 2.8 aan 990 euro...das bijna 300 euro goedkoper als elders.
          Nu jeuken mijn vingers toch wel.
          Groetjes,
          Dominic

Comment

allez, ik ben blij dat ik wat mensen gelukkig gemaakt heb door dit te melden

Comment

mij heb je ongelukkig gemaakt. heb al lang goesting in de D750, maar hoewel dak nu nog meer goesting heb ga ik het toch niet doen. ben er wel ongelukkig van. dedzju.

:-)
              mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

En ik krijg mijn vrouw niet overtuigd, dus dat schiet ook niet op
                Groetjes,
                Dominic

Comment

haha, ik wist dat er een paar gingen klagen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
                    En ik krijg mijn vrouw niet overtuigd, dus dat schiet ook niet op
                    Ik vang/ving hier ook bot... eerstdaags voor enkele weken op reis vertrekken en dan nu nog in de rapte een objectief gaan kopen was een beetje teveel van het goede voor de wederhelft .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                      Ik vang/ving hier ook bot... eerstdaags voor enkele weken op reis vertrekken en dan nu nog in de rapte een objectief gaan kopen was een beetje teveel van het goede voor de wederhelft .
                      Je moet de kerk in het midden houden en haar ook iets geven. Wij vertrekken over 2 weken op verlof voor 8 maanden. Voor mij een Ipad air, camera en een lens. Voor haar een keukenrobot om deeg te kneden voor de cake (die ik opeet) .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                        Je moet de kerk in het midden houden en haar ook iets geven. Wij vertrekken over 2 weken op verlof voor 8 maanden. Voor mij een Ipad air, camera en een lens. Voor haar een keukenrobot om deeg te kneden voor de cake (die ik opeet) .
                        Tsja, dan kan jij thuis het beter "verkopen" dan ik hé .
                        Het is wel onze derde keer op vier maanden tijd, maar we gaan daar nu een bod doen op een huizeke dat we op oog hebben, en als het lukt kunnen we straks misschien ook voor enkele maanden gaan .
                        Naar de eeuwige lente weet je wel. Nooit te warm in zomer, nooit te koud in de winter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                          En dat koop je dan in België terwijl het in Spanje meestal goedkoper is en enkel tijdens de 21% btw akties in België even duur of goedkoop is ?

notex notex is nu online
                          Member
                          Standaard Re: 21% BTW-korting - actie
                          Heb net eens vergeleken met de prijzen bij MM Spanje. De verlaagde prijzen (- de BTW) in België, zijn de normale prijzen in Spanje zonder enige voordeelactie.
                          De verkopers doen echt hun best hoor. Ik vroeg in Schoten iets dat daar niet meer op voorraad was. Onmiddellijk keken ze op hun computer en zagen dat er nog 1 in Antwerpen Centrum en 2 in Wilrijk waren. Ik had de keuze om te bestellen in Schoten (voor levering de volgende dag), ofwel zelf naar Antwerpen Centrum gaan.
                          Vanuit Schoten het exemplaar van Antwerpen Centrum reserveren en daarna zelf afhalen, was niet mogelijk. Om parkeerproblemen in Antwerpen Centrum te vermijden, meteen naar vestiging Wilrijk gereden.
                          4 maanden in België en 8 maanden in Spanje, dan ben je eigenlijk meer op vakantie in België en woon je in Spanje maw. over 2 weken ga je naar huis en eindigt je vakantie in België.

Comment

Ik koop in België omdat dan de BTW naar de Belgische staat gaat. Ik heb 10 minuten aan de Apple afdeling gestaan, en 20 minuten aan de foto-afdeling.
                            Dat betekent een half uur werkverschaffing aan werknemers in België. De belastingen van de Belgische werknemers moeten dienen om een stukje van mijn pensioen te betalen. Wat ik ooit aan bijdragen heb betaald voor mijn pensioen, is immers al lang opgebrast.

Ik weet niet juist in welk land ik eigenlijk op vakantie ben. Ik ga einde deze maand 7 dagen op vakantie in Extremadura.

Vanaf 14:50 wordt het interessant als ze over het natuurpark met de gieren en arenden met 3 m spanwijdte beginnen. (daar dient de 500mm voor)

Comment

Met de BTW stunt van mediamarkt merk ik dat sommige 2de hands hier op het forum duurder zijn dan nieuw !!!!!!!!!!!
                              MVG. Hugo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rx-ke Bekijk bericht
                                Met de BTW stunt van mediamarkt merk ik dat sommige 2de hands hier op het forum duurder zijn dan nieuw !!!!!!!!!!!
                                Zelfs zonder die "BTW stunt" zijn er vele verkopers die denken dat ze meer kunnen krijgen voor een 2de hands dan dat het nieuw kost
                                Een mens kan maar proberen hé, spijtig voor degene die het betaald en heel goed voor degene die het ervoor krijgt

grts
                                Sieg
                                Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Working...
                                X