Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

21% BTW-korting - actie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 21% BTW-korting - actie

Hmm mijn wederhelft lijkt toch bij te draaien
    Ik zie dat ze de tamron 70-200 nergens in de winkel liggen hebben, dus zit er niets anders op dan online bestellen?
    Ik heb ervaring met online bestellen bij coolblue, konijn etc, maar niet bij mediamarkt.
    Zou ik het riskeren zo'n duur objectief bij hun te bestellen?
    Groetjes,
    Dominic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
      Ik zie dat ze de tamron 70-200 nergens in de winkel liggen hebben, dus zit er niets anders op dan online bestellen?
      Ik heb ervaring met online bestellen bij coolblue, konijn etc, maar niet bij mediamarkt.
      Waarom zou je het niet riskeren, lijkt me toch wel betrouwbaar toch

grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Naar de winkel toe, qua betrouwbaarheid dat ze nog een tijdje blijven bestaan, zou ik geen schrik hebben, maar naar het objectief zelf...
        Wanneer je online besteld kan je pas testen wanneer je het ontvangt natuurlijk, terwijl je bij aankoop ter plaatse in de winkel het eens op je body kan zetten om er enkele testjes mee doen.
        Bij andere (foto)zaken mag dit toch, ik weet niet of het bij Mediamarkt ook mag ????
        Ik bedoel maar dat ze je evengoed een teruggestuurd en/of door iemand afgekeurd objectief kunnen opsturen wanneer je online besteld... dat weet je nooit hé.
        En begin de discussie dan maar.

Comment

Ben benieuwd, wie heeft uiteindelijk wat gekocht.. Ikzelf alvast een upgrade van mijn D80 naar D7200. Nu nog wachten tot hij aankomt.
          http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

Comment

ik kocht de NIKON AF-S NIKKOR 50mm F1.8G. Vooral erg benieuwd wanneer deze aankomt..

Comment

Heeft er iemand al iets ontvangen?
              Groetjes,
              Dominic

Comment

Heeft er iemand al iets ontvangen?
                Ja ik, maar ik heb ter plaatse gekocht en alles ineens meegenomen.
                Ik woon op 6 minuutjes rijden van MM Schoten. De volgende MM (Antwerpen Centrum) kan ik naar toe in 25 minuten met de auto en de metro.
                De volgende MM in Wilrijk is buiten de spitsuren ook maar 20 minuten rijden.

Hier dus geen noodzaak om online te bestellen, tenzij er forse kortingen aan verbonden zijn.

Gisteren 2 sets ruitenwissers, luchtfilters en pollenfilters besteld in Berlijn. Alles van het merk BOSCH.
                Die ruitenwissers worden gefabriceerd bij Bosch in Tienen. Van daaruit worden ze naar Berlijn verstuurd. Ik koop ze in Berlijn en ze worden dan terug naar België gestuurd en met UPS geleverd. Ondanks al dat over en weer transport, zijn ze in Berlijn nog altijd 3x goedkoper dan bij de Belgische autodealer.
                Op de tracking staat dat alles maandag tussen 14 en 19h geleverd wordt. Ik neem het dan woensdagmorgen met de auto mee naar Spanje.
                Ik had al besteld toen zag ik dat de afleveringskosten (9€) gelijk waren naar België en naar Spanje
                Dat materiaal zal binnen Europa 3500km gereisd hebben, alvorens het gemonteerd wordt. (Tienen-Berlijn-Antwerpen-Murcia).
                Niet moeilijk dat we meer file krijgen door online-verkoop.
                Last edited by notex; 17 maart 2016, 23:37.

Comment

Ook nog niets ontvangen.
                  Binen de 21 dagen staat op de bevestiging.
                  Dat is tot einde volgende week.
                  Ben benieuwd of dat gaat kloppen.
                  Nikon

Comment

Mijn nikon d7200 is de maandag keurig door de postbode afgeleverd. Op de tracking stond tussen 8 en 16u en om 9.30 was het al daar. Ik had van vrijdag ervoor een email ontvangen dat het verzonden was uit het magazijn.
                    Heb helaas nog niet veel tijd gehad om hem goed te proberen, maar alles is op het eerste zicht in orde bij mij. De batterij is opgeladen en het toestel werkt en had 0 clicks
                    Ook bij mijn bestelling stond max 14 dagen wachttijd en daar is het dus binnengevallen.

Dus nog even geduld hebben denk ik.
                    @ zibro, ik las in de shoot dat jij van Bilzen bent, zelf ben ik van Bilzen afkomstig maar woon sinds kort in Hoeselt.
                    Mvg John
                    Last edited by JohnCoopmans; 19 maart 2016, 00:30.
                    http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

Comment

Ik heb mijn A7 2jaar geleden met deze actie gekocht.Ik heb er nooit spijt van gehad en heb er nu reeds 2 jaar plezier van gehad.Ik heb hem onlangs nog meegenomen tijdens onze 6 weken durende reis naar de Filipijnen.Ik heb hem toen gekocht voor net geen 1400 eu.A7 met 28-70mm kitlens.Ik vroeg aan de verkoper of er een geheugenkaart inbegrepen was,neen zei hij maar ik zal er een meegeven.Hij gaf mij een 32GB ultra geheugenkaart mee.Deze zit nog steeds in mijn toestel en is nog nooit vol geweest.Zelfs niet op reis.De normale prijs toeNdertijd voor deze combi was 1799 à 1699 eu.

Comment

Heb gisterenavond een bevestiging van zending gekregen. Het zou nu maandag moeten aankomen. Hopelijk een beetje geluk en geen mankementen/afwijkingen.
                        Groetjes,
                        Dominic

Comment

En mijn lens is gisteren aangekomen.
                          Nikon

Comment

Working...
                          X