Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
volgens mijn gegoegel is er geen avondschool regio gent
of het zijn hele cursussen. ik moe nie me doka kunnen werken want alles wat ik doe en wil doen is digitaal.
ik moet gewoon iets of iemand hebben die mij de basis dingen kan leren. tips enzo. welke lenzen, hoe de lichtinval bepalen. die dingen...
Iemand hier die erover denkt om de avondopleiding in de Cadixstraat te Antwerpen te beginnen in september?
Ik zal eerlijk zijn, ik zoek een lift naar daar :-)
Ja maar die is wat te ver ...
De oranjerie in Diest is ook een optie. Daar doen ze enkel SLR, in Haacht is dat in combi met compact. De lesgever in Diest blijkt Free Corbée te zijn, iemand mee gekend?
lesgeven over compactcamera's
dat kan toch niet veel meer zijn dan een veredelde uitleg over de gebruiksaanwijzing.
Iets voor absolute beginners bedoel ik dan.
Ja idd, in zo'n les wil ik dus absoluut niet terecht komen . Zal gaan over de beste vakantiekiekjes . Moet echt iets vinden in de buurt van Leuven, niet richting Gent, en liefst ook echt niet in Brussel (ga ik niet graag naartoe). Eventueel een "privé"cursus bij een fotograaf hier in de buurt misschien. Maar ik kan toch niet zomaar overal binnenwandelen en vragen of ze mij even les willen geven ...
Ik volg momenteel digi1 in Leuven en we hebben 1 vaste leraar, maar er zijn er 8 in het totaal. Je weet nooit op voorhand bij welke leraar je gaat terecht komen.
heb me net ingeschreven voor een workshop/basiscursus bij Ingrid Vekemans. Had simpelweg in Google gezocht achter "basiscursus dierenfotografie" (omdat ik dat het liefste doe, de beestjes op film leggen ). haar foto's op de site vond ik verbluffend! iemand ervaring met de cursus? nog een voordeel: gaat door op zaterdagvoormiddag, 3keren met tussenperiode van 2 wekend. Geen files en geen gezaag op het werk
Comment