Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wetgeving en zo rond modelfotografie - -18jarigen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Wetgeving en zo rond modelfotografie - -18jarigen

    jullie toch, hoop ik?
    daarvoor zijn de mods er toch?
    mm
    ∏__|_ ∏__|_
    "no rules, great shots"
    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

    Comment


    • #62
      Re: Wetgeving en zo rond modelfotografie - -18jarigen

      Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
      Tjongejonge, wie kan hier nog volgen?
      Ik geloof dat wie dit verhaal in een verstaanbare vorm kan neerschrijven de nobelprijs literatuur verdient.

      Maar is die die ganse discussie niet een beetje off-topic: is er geen advokaat in de zaal?
      Jef

      Comment


      • #63
        Re: Wetgeving en zo rond modelfotografie - -18jarigen

        Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
        Tjongejonge, wie kan hier nog volgen?
        Jij blijkbaar alvast niet, maar ja, wie is hiermee gestart, ik alvast niet Willy.

        Maar wie storm zaait kan storm oogsten.

        Wie weet zit er wel een advokaat heel dichtbij jv2e.

        Morgen in alle vroegte nog wat plaatjes kijken hier op BD. Lijkt me beter dan al dat gebakkelei hier.

        Comment


        • #64
          Re: Wetgeving en zo rond modelfotografie - -18jarigen

          Beauce, Roland en Dolly,

          Van jullie target weet ik het niet, dat is tussen jullie, maar van de andere personen die hierrbij betrokken worden kan ik je garanderen dat deze er voor niets tussen zitten...

          Je zoekt het dan ook echt veel te ver. Het is niet omdat er een stok ligt, dat deze wordt opgeraapt en ermee geslagen wordt. Ga niet overal iets achter zoeken, en als paranoïde hier rondtoeven. Je maakt het voor jezelf onterecht minder leuk, wat helemaal niet nodig is.

          Ik spreek me niet uit over andere gevallen (zij weten wel welke ik bedoel), maar hier sla je de bal mis, en vmeen ik dat je echt te ver gaat kijken. Misschien net de complottheorieën achter 9/11 gezien of zo?

          ps: en ik hoop dat onze uienfotograaf hier weer snel mag vertoeven...

          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


          Comment


          • #65
            Re: Wetgeving en zo rond modelfotografie - -18jarigen

            Kan nu echt iemand me uitleggen wat het doel is dat ik hierin betrokken wordt door me op te stellen dat ik er op attent maak dat een post 2 jaar oud is.
            Als dat ook niet meer mag, je mag ook al niet meer zeggen dat er een zoekfunctie bestaat, je mag ook al geen kritiek meer mag geven dat een foto minder goed is, maar enkel maar steeds moet bestoefen, als ...

            Ik weet het niet meer, ik begin er niet meer van te kotsen, ik doe al maanden niks anders meer .. Zielig, zielig zielig.


            ROOD: Aangepaste tekst
            Last edited by Wim.Vanmaele; 7 juli 2006, 06:17.
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

            Comment


            • #66
              Re: Wetgeving en zo rond modelfotografie - -18jarigen

              Oorspronkelijk geplaatst door beauceron
              Dan nog Leon, lijkt me deze benadering me heel vreemd overkomen.

              Dit post je niet op BD, zou jij toch moeten weten met je "beroepsgeheim"

              Insinuaties maken hoort niet thuis hier op BD, zeker niet met zo'n heikele materie.

              Vertel me eens waarom een bericht van augustus 2004 naar boven wordt gehaald door iemand die pas lid is van BD sinds juni 2006. Jijzelf en Hombre springen hierop. Gek heel gek. Waarom wordt hier een melding gemaakt van verbannen leden, terwijl blijkbaar Roland, zonder zijn medeweten, een tweede keer is verbannen????

              Vragen, vragen en nog eens vragen die in feite niets met onze hobby te maken hebben. Alleen lijkt de leiding van BD andere wegen te bewandelen!?

              Hallo Beauceron,

              Je hebt intussen wel gemerkt dat het niet over Roland ging. Ook niet over jou, overigens.

              Je verwijzing naar het beroepsgeheim slaat nergens op, omdat ik geen uitspraak heb gedaan in mijn functie van psycholoog. Ik ga ook de naam hier niet noemen, maar het bestuur van BD weet wat ik weet.

              Enfin, ik krijg binnenkort de exacte gegevens toch door, want ik heb me intussen zelf tot de onderzoeksrechter gewend. Op 23/7 wordt ik gehoord. De persoon in kwestie mag een proces verwachten wegens laster en eerroof en de juiste identiteit zal dan worden bevestigd. Met dit soort beschuldigingen kan ik niet lachen. De rest is voor mijn advocaat.

              Fullator
              Fullator
              Fotostudio Candela Zone
              website: http://www.chronax.be
              website: http://www.marquisemodels.eu

              Comment


              • #67
                Re: Wetgeving en zo rond modelfotografie - -18jarigen

                Jongens, wat is me dat hier toch allemaal zeg

                Kunnen jullie niet gewoon een keer samen een pint gaan pakken zoals in de goeien ouwen tijd en een paar misverstanden uitpraten, want al dat geïnternet leidt in gevallen zoals dit alleen maar tot hartproblemen...

                En na een paar pintjes, kan er hier dan misschien een slotje op voordat er binnen twee jaar nog ne keer iemand het in zijn hoofd haalt om op dit topic te reageren .

                En, dit is enkel zomaar een gedacht van mij hé, niet bedoeld om wie dan ook te beledigen .
                "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

                Comment


                • #68
                  Re: Wetgeving en zo rond modelfotografie - -18jarigen

                  Oorspronkelijk geplaatst door K-2
                  Jongens, wat is me dat hier toch allemaal zeg

                  Kunnen jullie niet gewoon een keer samen een pint gaan pakken zoals in de goeien ouwen tijd en een paar misverstanden uitpraten, want al dat geïnternet leidt in gevallen zoals dit alleen maar tot hartproblemen...

                  En na een paar pintjes, kan er hier dan misschien een slotje op voordat er binnen twee jaar nog ne keer iemand het in zijn hoofd haalt om op dit topic te reageren .

                  En, dit is enkel zomaar een gedacht van mij hé, niet bedoeld om wie dan ook te beledigen .

                  Misschien ken je niet de kern van de zaak, maar de persoon in kwestie is met zijn laster zo ver gegaan dat hij heeft geprobeerd me te broodroven door het 'dossier' aan mijn hiërarchische overste over te maken. Dat in de hoop dat ik mijn job zou kwijtraken - wat niet is gebeurd. Dit ter illustratie dat mensen bereid zijn tot zeer ver te gaan om iemand te treffen, zelfs al is er geen enkel feit waarop ze zich kunnen beroepen. Iemand vals beschuldigen is zowat de meest laffe daad die je kan stellen. En daarvoor wil ik compensatie.

                  Het is dus niet zomaar wat wrijving, maar doelbewuste actie van iemand die wil beschadigen, en zich hierbij beroept op feiten die zich niet hebben voorgedaan. Er zit een les in: hoeveel voorzorgen je ook treft, er zal altijd wel iemand proberen misbruik te maken, desnoods door verzonnen betichtingen. Hoog tijd dat daar eens op wordt gereageerd.
                  Fullator
                  Fotostudio Candela Zone
                  website: http://www.chronax.be
                  website: http://www.marquisemodels.eu

                  Comment


                  • #69
                    Re: Wetgeving en zo rond modelfotografie - -18jarigen

                    Ik (zoals de meesten denk ik) had geen idee waarover dit eigenlijk allemaal ging, maar zoiets is inderdaad meer dan een gewoon misverstand dat tot een oeverloze discussie leidt zoals meestal het geval is...
                    Hopelijk snel een goede oplossing, voor zover mogelijk natuurlijk.
                    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

                    Comment

                    Working...
                    X