Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Petitie voor 'panoramavrijheid' in Europa
Collapse
X
-
-
Re: Petitie voor 'panoramavrijheid' in Europa
ondertekend.
De (verlichte) Eiffeltoren is ook al zo een 'beschermd' monument. Geen idee wie daar met het geldmandje rondgaat.
Jammer dat erfgenamen van een architect (in het geval van het atomium) nog geld verdienen aan zoiets (en zal wel niet weinig zijn).
-
Ook getekend.
Allez. We zijn al met twee.
wat? Maar met twee ?" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Comment
-
-
Ook getekend.
Nog slechts 2285 handtekeningen vinden...
Comment
-
-
Dat gaat nogal vooruit: nu nog slechts 2255 nodig om aan 50000 te komen !
30 op 5 minuten er bij!
Comment
-
Ik heb de petitie ook ondertekend, hopelijk haalt het iets uit, want met al die regeltjes die ze steeds weer opnieuw verzinnen mogen we binnenkort helemaal niets meer...
Hebben die politiekers dan echt niets beter te doen?http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
1,303 needed to reach 50,000
Ik hoop dat het iets uithaalt want het is idd behoorlijke onzin een statut/gebouw neer te zetten als pronkstuk, er dik betaald voor worden en dan verbieden dat de mensen er naartoe kijken!!
Absurditeit ten top!! Zet uw gebouw dan in een gesloten grot of zo LOL.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht1,303 needed to reach 50,000
Ik hoop dat het iets uithaalt want het is idd behoorlijke onzin een statut/gebouw neer te zetten als pronkstuk, er dik betaald voor worden en dan verbieden dat de mensen er naartoe kijken!!
Absurditeit ten top!! Zet uw gebouw dan in een gesloten grot of zo LOL.
Binnenkort enkel nog selfies en wazige foto's...
Comment
-
Getekend! Nog 682 nodig voor de 50.000
IZ.For Greater Good - Ambient Music for the Masses
Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door erikdr Bekijk berichtHet Europees Parlement overweegt een voorstel dat fotografie op publieke plaatsen ernstig kan belemmeren. Europese fototijdschriften en Wikipedia zijn een petitie gestart om hiertegen te protesteren.
Comment
-
Nog 203
Comment
-
+1
Man, man waar dat ze zich toch mee bezig houden. Te zot voor woorden en de rest.
En dat is dan ook geldig voor iemand die een tekening of een schilderij ervan tentoonstelt.Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
M.v.g. Marc
Comment
Comment