Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar mag men wél nog fotograferen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    ai, ai, ai.....

    ook al enkele malen mee gemaakt dat men mij het fotograferen wou verbieden, of zelfs wou arresteren omdat ik foto's maakte

    Foto's maken bij een radar controle, ambtenaar in functie (uniform) mag men fotograferen volgens de persvoorlichting van justitie. De persoon ik kwestie wou niet op de foto, had ik geen probleem mee, en wou dus foto maken van zijn voertuig, begon beetje te blazen dat dat verboden was... lang verhaal kort gemaakt, ik toch foto's gemaakt en meneer vertrok met z'n radarwagen 5 minuten later.

    Een natuurmonument ofwel kasteel Doorwerth, waar ik een model stond te fotograferen... waar iedereen kiekjes maakt van alles en nog wat en vrij ingang heeft.... stapt en zo'n neuzelien op mij af en begint een preek te houden.... heb d'r een kwartier mee staan ouwehoeren, het ging uiteindelijk niet om het feit dat ik er foto's maakte maar dat ze er geld voor willen zien, omdat ik eruit zag als een pro!!!

    Engelse scholen en Frans havengebied ook verboden om foto's te maken, en er zullen vast nog wel enkele plekken zijn waar ik zo niet op kan komen.

    Hahahaa, je maakt soms leuke dingen mee als je foto's maakt .
    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

    Comment

    Working...
    X