Beste allen,
Onlangs heb ik een camera besteld bij www.top-foto.de. Op het eerste zicht leek me dit een goede zaak qua prijzen en service.
De camera is spijtig genoeg verloren gegaan en de kans dat ik mijn geld of mijn camera ooit ga zien schat ik in op ongeveer nul :-/
Top-foto had namelijk de verkeerde naam op het pakket geplaatst. Normaal is dit geen probleem zou je denken, maar het pakket werd opgestuurd naar een bedrijf waar meer dan 1000 mensen werken en alhoewel het daar aangekomen is, wist men daar niet wat men er mee aan moest en tegen de tijd dat ik op de hoogte was van het feit dat het eigenlijk al geleverd had moeten zijn (dat wordt niet automatisch medegedeeld of zo) was het intern "verloren".
Gepikt dus. Alhoewel ik zeer duidelijke instructies had gegeven omtrent de addressering en de naam, slaagde men er bij top-foto nog in om dit niet na te leven.
Het enige wat ik nog kan doen is naar de politie gaan om aangifte van diefstal te doen en opnieuw bestellen.
Ik heb uiteraard m'n leske wel geleerd: als ik nog eens iets laat opsturen, is 't wel naar mij thuis en niet meer naar een groot bedrijf, want ze pikken daar als de raven!
En er hoeft geen betoog dat als er iemand opstuurt, dat dat niet top-foto zal zijn .
Groeten,
Sonara
De topicstarter reageert niet in op mijn verzoeken de titel ietwat te nuanceren. Daarom doe ik, de moderator, dat. Door de titel kan de indruk onstaan dat TopFoto in gebreke is gebleven, terwijl de fout meer gezocht moet worden binnen het bedrijf van de vrouw van Sonara.
Onlangs heb ik een camera besteld bij www.top-foto.de. Op het eerste zicht leek me dit een goede zaak qua prijzen en service.
De camera is spijtig genoeg verloren gegaan en de kans dat ik mijn geld of mijn camera ooit ga zien schat ik in op ongeveer nul :-/
Top-foto had namelijk de verkeerde naam op het pakket geplaatst. Normaal is dit geen probleem zou je denken, maar het pakket werd opgestuurd naar een bedrijf waar meer dan 1000 mensen werken en alhoewel het daar aangekomen is, wist men daar niet wat men er mee aan moest en tegen de tijd dat ik op de hoogte was van het feit dat het eigenlijk al geleverd had moeten zijn (dat wordt niet automatisch medegedeeld of zo) was het intern "verloren".
Gepikt dus. Alhoewel ik zeer duidelijke instructies had gegeven omtrent de addressering en de naam, slaagde men er bij top-foto nog in om dit niet na te leven.
Het enige wat ik nog kan doen is naar de politie gaan om aangifte van diefstal te doen en opnieuw bestellen.
Ik heb uiteraard m'n leske wel geleerd: als ik nog eens iets laat opsturen, is 't wel naar mij thuis en niet meer naar een groot bedrijf, want ze pikken daar als de raven!
En er hoeft geen betoog dat als er iemand opstuurt, dat dat niet top-foto zal zijn .
Groeten,
Sonara
De topicstarter reageert niet in op mijn verzoeken de titel ietwat te nuanceren. Daarom doe ik, de moderator, dat. Door de titel kan de indruk onstaan dat TopFoto in gebreke is gebleven, terwijl de fout meer gezocht moet worden binnen het bedrijf van de vrouw van Sonara.
Comment