Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD cursus Fotobewerking

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: BD cursus Fotobewerking

Enkel mensen die reeds een basis van ps kennen komen in aanmerking.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouvelo
      Ik ben best bereid om een dag ps te organiseren. Ik kan zorgen voor een heel bekwame instructeur ps tenzij iemand van dit forum zich beschikbaar stelt die de nodige nowhow in zich heeft.

Laten we zo afspreken:

Locatie : Bouvelo Bouverie - Holdestraat 18 - 8570 Anzegem (Ligging tussen Oudenaarde en Waregem)

Op een zaterdag (datum volgt) 10.00 uur tot 12.00 uur, nadien pauze om kennis te maken met elkaar en een broodje te eten. En terug vanaf 13.00 uur tot 16.00 uur met koffiepauze inbegrepen.

Elk brengt zijn laptop of pc mee.

Enkel mensen die reeds een basis van ps kennen komen in aanmerking.

De kosten zullen tot een minimum beperkt worden. Vooraleer ik een datum (zeker op een zaterdag) en het nodige materiaal vastleg kan je me een mail toesturen indien er voldoende interesse is.

bouvelo@scarlet.be
      Oke, met deze ik schrijf me in. Ik heb een laptop en ken al de basis van PS.
      freyake

Comment

Ik heb ook wel interesse, maar het hangt natuurlijk af van wat er allemaal gezien wordt, de prijs en de datum.
        Nikkon D7000 • Nikkor AF-S 35mm f1.8G • Nikkor 50mm f1.8D • Nikkor AF-S 18-70mm f3.5-4.5G • Sigma 70-200 F2.8 & converter 1.4x • SB-600
        Website: http://www.matthieucalu.be - vernieuwd!

Comment

Kogel is door de kerk : zie forum algemeen - PS cursus "FOTOBEWERKING" gaat door op zaterdag 22 oktober

Comment

Working...
          X