Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik ben best bereid om een dag ps te organiseren. Ik kan zorgen voor een heel bekwame instructeur ps tenzij iemand van dit forum zich beschikbaar stelt die de nodige nowhow in zich heeft.
Laten we zo afspreken:
Locatie : Bouvelo Bouverie - Holdestraat 18 - 8570 Anzegem (Ligging tussen Oudenaarde en Waregem)
Op een zaterdag (datum volgt) 10.00 uur tot 12.00 uur, nadien pauze om kennis te maken met elkaar en een broodje te eten. En terug vanaf 13.00 uur tot 16.00 uur met koffiepauze inbegrepen.
Elk brengt zijn laptop of pc mee.
Enkel mensen die reeds een basis van ps kennen komen in aanmerking.
De kosten zullen tot een minimum beperkt worden. Vooraleer ik een datum (zeker op een zaterdag) en het nodige materiaal vastleg kan je me een mail toesturen indien er voldoende interesse is.
Comment