Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD cursus Fotobewerking

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Ik denk eigenlijk ook dat een lokaal met pc's in behoorlijk duur wordt, en ook niet alle instanties die zulke lokalen verhuren zijn ermee gedient dat daar andere software op wordt geinstalleerd.

    Eigen PC meenemen lijkt mij geen slechte oplossing eigenlijk, dan kan je je pc configureren zoals er les mee hebt gekregen, en kom je niet opeens thuis en merk je dat je volledig andere instellingen hebt. Ik begrijp wel dat vele mensen dat mischien niet zien zitten, maar ik verhuis mijn pc regelmatig, en heb daar geen problemen mee. Mensen met een laptop hebben natuurlijk wel een klein voordeeltje

    PS: Een lokaal zonder koffie is uit den boze
    Sleep is a poor substitute for coffee

    Comment


    • #62
      Hallo mic,

      De crew is altijd overal steeds met iets bezig hé ...

      Jaja

      Originally posted by mic
      De BD crew is hiermee "bezig".
      Tuurlijk mag iedereen een zaal naar voren brengen.
      Ze zijn opzoek naar een "goedkope" zaal met PC's.
      Na het verlof "schoolvakantie" in september zal hier wel meer over geschreven worden.


      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

      Comment


      • #63
        Ook ik ben geïnteresseerd, en beschik over laptop. Ik kan na de verlofperiode misschien wel aan een vergaderlokaal raken, maar dit is niet uitgerust met informatica materieel.
        https://waltertalboom.be-
        Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

        Comment


        • #64
          Dag allemaal,

          ik kan wel een zaal regelen; die kost ongeveer 500 oude Belgische Franken(12,5€). Dit wel op voorwaarde dat we ter plekke iets consumeren. Maar dit lijkt mij geen probleem als we de hele voormiddag in de weer zijn, of toch?

          Deze zaal ligt in het noorden van belgisch limburg. Meer bepaald in Sint-huibrechts-Lille. Deelgemeente van Neerpelt (bekend van de Handbal en eventueel het muziekfestival voor de Jeugd), Langs Lommel, net boven Peer.

          Laat iets weten mannen( en vrouwen)

          groetjes Geert

          Comment


          • #65
            Originally posted by geertjebeertje
            Dag allemaal,

            ik kan wel een zaal regelen; die kost ongeveer 500 oude Belgische Franken(12,5€). Dit wel op voorwaarde dat we ter plekke iets consumeren. Maar dit lijkt mij geen probleem als we de hele voormiddag in de weer zijn, of toch?

            Deze zaal ligt in het noorden van belgisch limburg. Meer bepaald in Sint-huibrechts-Lille. Deelgemeente van Neerpelt (bekend van de Handbal en eventueel het muziekfestival voor de Jeugd), Langs Lommel, net boven Peer.

            Laat iets weten mannen( en vrouwen)

            groetjes Geert
            Aan zulke zalen kun je gratis geraken op voorwaarde van ter plekke iets te consumeren!

            Gr,

            sailor
            Lid: BD 0249BE
            D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

            Comment


            • #66
              OK, dan krijg je'm niet! Zelfs niet voor niks
              Toch is de moeite graag gedaan hoor...

              Comment


              • #67
                Re: BD cursus Fotobewerking

                Spijtig dat deze denkpiste precies ineens is stilgevallen want er zijn nog meer geïnteresseerden!!!!!
                Olympus OM-D EM-5 + wat glas

                Comment


                • #68
                  Re: BD cursus Fotobewerking

                  Ik kan jullie wel helpen door onze locatie open te stellen voor BD. Ben zelf ps freak...
                  Hier enkele foto's van de locatie bij mij thuis, gratis en voor niks...





                  Last edited by bouvelo; 26 september 2005, 22:25.

                  Comment


                  • #69
                    Re: BD cursus Fotobewerking

                    Awel he ik denk dat er velen zullen zijn dat dat zullen aprecieren
                    als ik nu nog wist waarover het ging he
                    Nen druppel tijdens de les gaat er steeds in


                    Grts
                    Formatje

                    Comment


                    • #70
                      Re: BD cursus Fotobewerking

                      Mij mag je ook altijd inschrijven.
                      staf

                      Comment


                      • #71
                        Re: BD cursus Fotobewerking

                        Ik ben ook geïntresseerd in cursus photoshop.
                        ik volg dit topic.
                        freyake

                        Comment


                        • #72
                          Re: BD cursus Fotobewerking

                          Volg gespannen de ontwikkelingen van deze topic.

                          Ben natuurlijk ook geïntresseerd mits een goede ligging,prijs, dag(en) enz.

                          Als het écht moet sloop ik mijn pc wel en sleur hem mee naar de "les".

                          Grt Eddy

                          Comment


                          • #73
                            Re: BD cursus Fotobewerking

                            Even een vraagje om moeilijk te doen, is er eigenlijk ook al iemand gevonden die deze cursus eventueel kan/wil geven??
                            By the way, bouvelo's locatie mag er best wel wezen vind ik :-) Zou wel ver zijn voor mij, maar dat interesseert me niet. Ik heb een auto...
                            En de computer? Wel daar is ook een koffer aan, kleintje weliswaar
                            Last edited by Jdude; 23 september 2005, 11:48.
                            Olympus OM-D EM-5 + wat glas

                            Comment


                            • #74
                              Re: BD cursus Fotobewerking

                              Ik ben best bereid om een dag ps te organiseren. Ik kan zorgen voor een heel bekwame instructeur ps tenzij iemand van dit forum zich beschikbaar stelt die de nodige nowhow in zich heeft.

                              Laten we zo afspreken:

                              Locatie : Bouvelo Bouverie - Holdestraat 18 - 8570 Anzegem (Ligging tussen Oudenaarde en Waregem)

                              Op een zaterdag (datum volgt) 10.00 uur tot 12.00 uur, nadien pauze om kennis te maken met elkaar en een broodje te eten. En terug vanaf 13.00 uur tot 16.00 uur met koffiepauze inbegrepen.

                              Elk brengt zijn laptop of pc mee.

                              Enkel mensen die reeds een basis van ps kennen komen in aanmerking.

                              De kosten zullen tot een minimum beperkt worden. Vooraleer ik een datum (zeker op een zaterdag) en het nodige materiaal vastleg kan je me een mail toesturen indien er voldoende interesse is.

                              bouvelo@scarlet.be
                              Last edited by bouvelo; 23 september 2005, 15:07.

                              Comment


                              • #75
                                Re: BD cursus Fotobewerking

                                over wat soort PS lessen gaat het gaan?
                                Ik geef zelf les in PS op de Hoge school Kunst.

                                Gaat het over super pro dingen. Of beginnen de lessen bij het begin?
                                Canon 5d mkII // 50mmL f1.2 // 16-35mmL mkII // 70-200mmL f4.0 // 100mmL f2.8 macro // 135mmL f2.0 // mpe-65mm Macro !

                                Comment

                                Working...
                                X