Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
iedereen bedankt voor de steun .. maar de foto ... sorry hoor maar dat is hij niet , ik ken hem personlijk maar het is niet de bedoeling om mensen die toevallig dezelfde naam dragen hier in opspraak te brengen
dus van deze foto onthou ik me volledig ..
verder nogmaals ,dank jullie wel ... maar ook de reacties in zijn guestbook zullen morgen wel verdwenen zijn
Eigenaardig dat het tefefoonnummer verwijst naar iemand in Vechmaal.
De naam is volledig verschillend.
In zijn gastenboek tekent hij ook met "ons": zijn er dan meer?
Henri
Interessante topic. Ikzelf ben / noem me hobby fotograaf.
Ben helemaal gek van auto's en maak veel foto's op meetings waar ik kom.
Een vriend van me heeft een website en die krijgt regelmatig van mij foto's om op zijn site te publiceren. Ik heb hem daar mijn mondelinge toestemming voor gegeven. Ook heeft een autoclub al eens foto's van mij gebruikt voor hun clubblad ( gewoon via vragen en daarop foto's gemaild )
Vriend en betreffende autocub vermelden altijd netjes waar ze de foto's vandaan hebben.
Echter duiken wel eens foto's op van mijzelf bij andere sites (zonder bronvermelding).
Kan ik dit vergelijken met bovenstaand situatie?
Greetz
Bryan
Nikon D3/D300/D200 met grip & wat AF-S glas; 50mm F1.8, Nikon 1.4/1.7x converter; SB900/SB800/2 SB600; Coolwalker I-tank. Panasonic Lumix TZ5 voor als elke gram er een te veel is
ik ben op dit moment met mijn laatste jaar bezig fotografie. Als dit (of meerdere) foto(s) werkelijk van u zijn en je kunt dit bewijzen dan gaat deze man 100% in de fout!
Hierin kan ik Faan (student economische wetenschappen) dus toetreden. Een foto, zelfs door een klein debberke van 5 jaar genomen is auteursrechterlijk beschermd! Iedereen die een originele foto neemt heeft daar zijn auteursrechten op. Ik verwijs hiervoor naar de website van SOFAM en dan deel 2.
ik ben op dit moment met mijn laatste jaar bezig fotografie. Als dit (of meerdere) foto(s) werkelijk van u zijn en je kunt dit bewijzen dan gaat deze man 100% in de fout!
Hierin kan ik Faan (student economische wetenschappen) dus toetreden. Een foto, zelfs door een klein debberke van 5 jaar genomen is auteursrechterlijk beschermd! Iedereen die een originele foto neemt heeft daar zijn auteursrechten op. Ik verwijs hiervoor naar de website van SOFAM en dan deel 2.
Ik zou dus verdere stappen ondernemen!
Greetz, Ronny
ben ik het 100% mee eens. sluit jullie aan bij sofam. maak van elke inbreuk een printscreen en stuur de inbreuken door naar sofam "als je lid bent" doen zij wel het nodige.
Dit jaar heb ik verschillende keren sofam ingeschakeld en als ze een minnelijke schikking voorstellen weten ze je plots te vinden om het copyright te vragen en de klacht in te trekken.
Sofam lacht er niet mee.....
il talento senza disciplina è come una macchina senza benzina
Sport & Event Photography
Ondertussen ook al foto's van andere mensen tegengekomen. Deze zijn ondertussen ingelicht.
Gewoon gejat en voor eigen gebruik op de site gekieperd.
Blijkbaar gewoon schaamteloos.
Bedankt voor het attent maken.
In het album "grote vogels 5" staan idd 2 foto's van mij.
Screendumps zijn inmiddels gemaakt als bewijs en een mailtje is onderweg.
Comment