Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

85mm project.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: 85mm project.

    Als je nu een 800mm koopt, dan kunnen we 800 mooie foto's bewonderen

    Comment


    • #17
      Re: 85mm project.

      Oorspronkelijk geplaatst door Jensdh Bekijk bericht
      Als je nu een 800mm koopt, dan kunnen we 800 mooie foto's bewonderen
      Jensdh.... ga je sponseren :-p

      Oorspronkelijk geplaatst door MoFoPictures Bekijk bericht
      toffe reeks, mooi portret van Riwke!

      maar je project hoeft niet te stoppen na 85 dagen hé ga lekker verder hoe je bezig bent!
      MoFoPictures thx, ken ik jou? Jij kent ons blijkbaar :-)
      Iedereen heeft een fotografisch geheugen, alleen zit bij de meeste nog het dopje voor de lens
      Mijn foto site

      Comment


      • #18
        Re: 85mm project.

        je zal me niet kennen, neen, maar heb je foto's al geregeld zien passeren over facebook

        Comment


        • #19
          Re: 85mm project.

          Inderdaad een mooie reeks met als verhaal, dat niet alle dagen eens zijn, qua
          gevoelen, qua kwaliteit, qua inspiratie. Dat hoeft natuurlijk ook niet, maar het
          verschil is toch wel erg groot en dat is mooi want zo is het leven nu eenmaal...

          Comment


          • #20
            Re: 85mm project.

            Bedankt doudeke... is inderdaad een weerspiegeling van 85 dagen lang :-)
            Maar ik heb het project met plezier gedaan, en zoals ik hierboven al aanhaalde ik mis het zelf een beetje.
            Groeten
            Philip
            Iedereen heeft een fotografisch geheugen, alleen zit bij de meeste nog het dopje voor de lens
            Mijn foto site

            Comment


            • #21
              Re: 85mm project.

              Hallo,

              Ik weet hoe moeilijk het is om alle dagen een foto te "produceren", dus chapeau!"
              Maar het is wel een leuke stimulans om élke dag bezig te zijn met fotografie.

              Jaja
              Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
              Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

              Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

              Comment


              • #22
                Re: 85mm project.

                Er stond vandaag een artikel over Hogedruk en zijn 85mm o.a. project in de krant. En zijn 85mm project van 2014.

                Hier de LINK.
                Last edited by Skitch; 12 februari 2015, 22:15.
                " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                Comment


                • #23
                  Re: 85mm project.

                  Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                  Inderdaad, tof projectje.

                  Had je nou een 10mm fisheye gekocht, was het al na 10 dagen afgelopen
                  Dan heb je echt wel heel weinig inspiratie of lenskennis of ... Of je nu werkt met een fisheye of met een 600mm doet niets ter zake. Ieder objectief heeft zijn sterke en zijn zwakke punten. Komt erop aan om met de lens die je ter beschikking hebt en met de aangeboden sterke punten sterke foto's te maken, sterke verhalen.
                  Iets wat je met een fisheye natuurlijk niet kan doen is een vlieg fotograferen op 20 mm afstand. ZOals je met een 600mm geen kamerbrede foto van 170° kan maken.
                  Zelfs concerctfotografie lukt met een fisheye, lukt zelfs bangelijk goed. 't Is maar dat je je materiaal kent, leert kennen en dan is dergelijk project wel aangewezen en interessant.
                  Aan de projectuitvoerder. Chapeau. Alleen al het feit dat je inderdaad iedere dag een foto moet nemen, mooi weer, slecht weer, geen goesting, geen fantasie of niet genoeg, geen ... en toch erin slagen iets zinnigs te doen (al was het maar om de lens beter te leren kennen en gebruiken). Je moet het doen.
                  https://www.fotospotter.be
                  Je suis content d’être heureux

                  Comment


                  • #24
                    Re: 85mm project.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                    Dan heb je echt wel heel weinig inspiratie of lenskennis of ... .
                    10 mm = tien dagen
                    85 mm = 85 dagen

                    Snappie ?
                    Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal, en anders pak je de motorfiets.... of bezoek je www.docraphotography.be

                    Comment


                    • #25
                      Re: 85mm project.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Nickel Bekijk bericht
                      10 mm = tien dagen
                      85 mm = 85 dagen

                      Snappie ?
                      85mm = 85 dagen
                      10mm fisheye = 180 dagen. 't is een fisheye voor iets
                      https://www.fotospotter.be
                      Je suis content d’être heureux

                      Comment


                      • #26
                        Re: 85mm project.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                        85mm = 85 dagen
                        10mm fisheye = 180 dagen. 't is een fisheye voor iets
                        you lost me there
                        Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal, en anders pak je de motorfiets.... of bezoek je www.docraphotography.be

                        Comment


                        • #27
                          Re: 85mm project.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Nickel Bekijk bericht
                          you lost me there
                          FE 180 graden waarschijnlijk.
                          Fotografie is leren kijken.
                          http://johanluyckx.weebly.com

                          Comment

                          Working...
                          X