Weet er iemand waar ik zoiets kan vinden? Ik vind er wel op webshops voor €4 maar de verzendkosten zijn meer dan het pakketje zelf, Bij Art& Craft kosten ze dan weer €13 wat me dan toch ook weer wat te gek lijkt. Zouden ze dit hebben bij de betere doe het zelf?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Spigot 1/4 3/8 female
Collapse
X
-
-
Re: Spigot 1/4 3/8 female
Moderator Note: Verplaatst van Gezocht naar Algemeen. In Gezocht kan men namelijk niet reageren (tenzij privé) terwijl hier je misschien meer kans hebt op een geschikt antwoord en/of oplossing.BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
-
In de doe het zelf ga je dit niet vinden.
Enkel in de beter fotowinkels en op internet.Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!
Comment
-
-
some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!
Comment
-
-
Moderator Note: Bedankt om dit te melden. Ook anderen die zoiets zoeken kunnen hier baat bij hebben.BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
Comment